کد خبر: ۵۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - 11 November 2015
معاون فروش و بازاریابی مدیران خودرو گفت: خوشایندتر خواهد بود اگر رسانه ها در خصوص اخبار مرتبط با خودرو «سنجیده تر» عمل کنند.
امیرحسن امیری، همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و در نشست تخصصی "رسانه و خودرو"، با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت مدیران خودرو اولین خودروسازی در کشور بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک شرکت چینی وارد عرصه رقابت با خودروسازان داخلی شد اما متاسفانه برخی اخبار که ناشی از عدم آگاهی کامل برخی رسانه ها بود به صورت «وارونه» منعکس شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: گویا کسی توجه به این نداشت با ورود مدیران خودرو در عرصه تولید خودرو، اشتغال گسترده ایجاد شد، فضا را از حالت انحصاری درآورد و رقابتی کرد، مانع خروج بی رویه ارز از کشور شد و هزارن خدمتی که با ساخت و راه اندازی یک کارخانه خودروسازی در کشور ایجاد می شود.

امیری با گلایه نسبت به نگاه های نادرستی که از شرکت های خصوص در بخش صنعتی کشور رخ می دهد بیان کرد: تصور می کنم باید طور دیگری به ماجرا نگاه کرد؛ چرا که از برخی رسانه ها گله مندیم که چرا در موضوعات مطرح شده منافع ملی کشور را در نظر نمی گیرند و به نوعی نسنجیده عمل می کنند.

معاون فروش مدیران خودرو اضافه کرد: اینکه چرخش مالی گسترده ای در فرآیند تولید و فروش خودرو در این شرکت پدیدار شده است و این به اقتصاد کشور کمک شایانی کرده است چرا بد جلوه می شود؟

این مقام مسئول در مدیران خودرو در پایان خاطرنشان کرد: البته کیست که نداند همیشه رسانه ها حامی معنوی صنعت خودرو در کشور بوده اند و اما تنها خواهش ما این است که گزارش های مرتبط با صنعت خودرو را قدری با آگاهی بیشتر و پخته تر به سمع و نظر مخاطبان برسانند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: