کد خبر: ۵۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 10 November 2015
قاسمي با اهداي لوح‌هاي تقديري به مديران عامل بانک و صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان از تعامل و همکاري سازنده و موثر بانک و صندوق قرض الحسنه پارسيان با اين انجمن در طول سال گذشته و جاري تقدير نمود.
 مدير عامل و رئيس هيات مديره انجمن خيريه حمايت از بيماران کليوي کشور از مساعدت و همکاري صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان در زمينه ارائه تسهيلات قرض الحسنه به بيماران دياليزي و پيوندي تحت پوشش اين انجمن قدرداني کرد.

 قاسمي با اهداي لوح‌هاي تقديري به مديران عامل بانک و صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان از تعامل و همکاري سازنده و موثر بانک و صندوق قرض الحسنه پارسيان با اين انجمن در طول سال گذشته و جاري تقدير نمود.

سلطان محمدي، مدير مشارکت هاي مردمي انجمن حمايت از بيمارن کليوي، نيز در مراسمي که در بانک پارسيان برپا شد از همکاري و تعامل اثربخش صندوق با اين انجمن تشکر کرد و گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان نخستين بنگاه خصوصي پولي است که در اين عرصه ورود کرده است و اميدواريم که اين اقدام خير و خداپسندانه الگو و سرمشق ديگر بانک ها و بنگاه‌هاي پولي باشد.

وي با بيان اينکه هم اکنون 80هزرا بيمار کليوي در ايران وجود دارد که نمي توانند از عهده هزينه درمان خود برآيند تصريح کرد: بانک پارسيان با اجراي اين طرح، منابع قرض الحسنه را به دست نيازمندان واقعي مي‌رساند و اين امر موجب شده که تعداد قابل توجهي از بيماران با کمک اين تسهيلات بتوانند عمل پيوند کليه انجام دهند.

وي ضمن اشاره به سازوکار مناسب و مطلوبي که صندوق قرض الحسنه بانک براي اين همکاري ترسيم و اجرا کرد گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان در حد بضاعت و امکانات در اختيار، شيوه مطلوبي از مساعدت و همکاري را با اين انجمن سامان داد و اين وام ها توانست تنگناها و مشکلات بخشي از افراد تحت پوشش اين انجمن را در زمينه درمان مرتفع سازد.

صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان در طول سال گذشته و سال جاري 400فقره وام قرض الحسنه با مجموع مبلغ 8 ميليارد ريال به افراد تحت پوشش انجمن حمايت از بيماران کليوي در سراسر کشور پرداخت نمود.

صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان، از ابتداي تاسيس تاکنون تلاش نموده است که منابع در اختيار خود را به شيوه اي هدفمند و مبتني بر روش‌هاي صحيح و اصولي صلاحيت سنجي، در قالب وام قرض الحسنه به افرادي اعطا کند که نيازمندان واقعي وام هاي ارزان قيمتند.

اين صندوق با اين هدف، همواره افراد تحت پوشش موسسات، انجمن ها و تشکل ها و سازمان هاي حمايتي از بيماران و نيازمندان را بازار اصلي تسهيلات خود تعريف نموده و بخش عمده تسهيلات خود را به اين افراد پرداخت نموده و با هدف اجراي اصل عدالت تسهيلاتي، به مناطق کمتر توسعه يافته و محروم کشور نيز توجه ويژه داشته است.

انجمن خيريه حمايت از بيماران کليوي از جمله انجمن‌هاي مردم نهادي است که صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان بيشترين همکاري را با آن داشته و به شيوه‌اي آسان و سريع به افراد تحت پوشش آن وام قرض الحسنه پرداخت نموده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: