کد خبر: ۵۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 10 November 2015
بانک صادرات در دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور حضوری فعال دارد .
به گزارش خبرنگار بانکداری ایرانی در جزیره کیش، اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک صادرات و هیئت همراه دیشب با حضور در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در جزیره کیش از غرفه این بانک بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های انجام شده توسط این بانک در نمایشگاه قرار گرفت. 

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که دیشب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت با حضور در محل برگزاری نمایشگاه از غرفه بانک صادرات ایران بازدید کرد. 

اسماعیل لـله گانی در این بازدید محسن رضایی را با فعالیت ها و آخرین خدمات ویژه این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری نوین آشنا کرد. 

بر اساس اهداف بانک صادرات ایران در جهت ارائه بهتر محصولات  بانک به عموم هموطنان، حضور در این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت و شرکت های زیرمجموعه بانک  صادرات در قالب یک سوپر مارکت مالی در مجموعه غرفه بانک صادرات ایران حضور دارند .

لـله گانی هم چنین از سایر غرفه بانک ها مستقر در نمایشگاه بازدید کردند. 

معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توسعه و گسترش زیرساخت ها و ظرفیت های تجارت بین الملل و معرفی توانمندی ها و آخرین دستاوردهای شرکت های داخلی و خارجی فعال در بازار سرمایه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۱۸ لغایت ۲۱آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی جزیره کیش در حال برگزاری است.

 تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی وتجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی ، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

۱۸۵ شرکت داخلی و ۱۵ شرکت خارجی از کشورهای سوئیس ، هلند ، انگلستان ، آلمان ، فرانسه ، امارات متحده عربی ، چین ، کانادا و همچنین نمایندگان ، سرمایه گذاران و مدیران ۴۰ شرکت خارجی در حوزه بانک ، بورس و بیمه در این رویداد حضور دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: