کد خبر: ۵۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - 09 November 2015
ساختمان جدید شعبه تبریز بیمه‌ کوثر با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای به شهروندان استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.
ساختمان جدید شعبه تبریز بیمه‌ کوثر با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای به شهروندان استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

 عبدالرسول عطایی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در این مراسم گفت: در حال‌ حاضر حدود 1300 نقطه در سراسر کشور شامل 900 نمایندگی حقیقی، 9‌نمایندگی حقوقی با 400 مرکز ارائه خدمات بیمه‌ای توسط بیمه‌کوثر راه‌اندازی شده است.

عطایی هزینه کردن برای جلب اعتماد عموم را مهم‌ترین سرمایه‌گذاری برای رشد و موفقیت شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: شرکت بیمه‌ کوثر با تکیه بر پشتوانه اعتماد جامعه و بیمه‌گذاران در راستای توسعه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها و رعایت اصول مشتری‌مداری گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی وظیفه اصلی شرکت را گسترش ضریب نفوذ بیمه‌ای در بازارهای هدف دانست و خاطرنشان‌کرد: چشم‌انداز شرکت بیمه‌کوثر در افق 1404، کسب جایگاه اول در بین بیمه‌گران خصوصی در ارائه خدمات، توانمندترین نهاد بیمه‌ای از نظر مالی و قبول بیمه‌های اتکایی در کشور و منطقه است.

مدیرعامل بیمه کوثر، ریسک‌پذیر بودن ایرانی‌ها را یکی از عوامل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور برشمرد و گفت: در کشور ما در خوش‌بینانه‌ترین حالت 120 نوع بیمه وجود دارد، درحالی‌ که این تعداد در دنیا بیش از 200 نوع است.

عطایی با اشاره به شعار شرکت که "کوثر زندگی را بیمه می‌کند"، اظهارکرد: با ورود بیمه‌کوثر به صنعت بیمه و تبلیغ این استراتژی، ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در کشور افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در استان آذربایجان‌شرقی 2.2 درصد است، افزود: این استان از این لحاظ در کشور رتبه ششم را کسب کرده است و از آنجایی که سهم از کل حق‌بیمه‌ استان آذربایجان‌شرقی از کشور 3.8درصد است، امیدواریم این شرکت بتواند از سهم بیشتری در این استان برخوردار شود.

مدیرعامل شرکت با اشاره به لزوم رعایت حقوق بیمه‌شدگان و پرداخت منصفانه خسارت، افزود: با اعزام کارشناسان به محل وقوع حادثه در زلزله سال 93 ارسباران، پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان واقعی در محل حادثه و در اسرع وقت صورت گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: