کد خبر: ۵۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - 09 November 2015
جزیره کیش به عنوان میزبان مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی انتخاب شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: رییس فدراسیون والیبال در نشست با مسئولان منطقه آزاد کیش با رییس و برخی مسئولان فدراسیون والیبال از برگزاری نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خبر داد.

محمدرضا داورزنی گفت: ایران و جزیره کیش اواخر بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال خواهد بود.

رییس فدراسیون والیبال بیان کرد : با توجه به اینکه این رقابت ها سه سال در ایران برگزار می شود، تور جهانی والیبال ساحلی مقدمه ای برای برگزاری رقابت های گراند اسلم است.

وی با اشاره به اینکه سه کشور ایران، قطر و ترکیه در سال 2016 میزبان مسابقات تور جهانی اند افزود: 32 تیم از 24 کشور جهان در این رقابت حضور خواهند داشت که برخی کشورها ممکن است دو تیم اعزام کنند.

رییس فدراسیون والیبال در خصوص اهمیت این رقابت ها گفت: امتیاز این رقابت ها در انتخابی المپیک موثر است و به همین دلیل بهترین ساحلی بازان جهان در آن حضور خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم از آمادگی کامل جزیره کیش برای برگزاری این رقابت ها خبر داد و گفت: زمین های مورد نیاز برای برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی به سرعت در حال تکمیل است.

مونسان افزود: زیر ساخت ها و امکانات خوب ورزشی در محل مورد نظر برای برگزاری رقابت ها وجود دارد، اما در تلاشیم استاندارهای فدراسون والیبال را به به خوبی تامین کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: