کد خبر: ۵۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - 08 November 2015
با حضور محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی و تنی چند از مسئولان ستادی بانک ملی ایران، مراسم معارفه محمد توکلی سرپرست جدید و تودیع حسین دشتی رئیس سابق اداره کل رفاه و درمان برگزار شد.
با حضور محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی و تنی چند از مسئولان ستادی بانک ملی ایران، مراسم معارفه محمد توکلی سرپرست جدید و تودیع حسین دشتی رئیس سابق اداره کل رفاه و درمان برگزار شد.

ایزدی در این مراسم از تلاش‌های اثرگذار دشتی در زمینه مسائل رفاهی و درمانی، بانک قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای اداره کل رفاه و درمان در ارتقای بهره‌وری و کارایی بانک ابراز داشت: این اداره به علت ارتباط کاری‌اش با عوامل انگیزشی، نقش موثری در افزایش بهره‌وری بانک دارد.

 ایزدی با تشریح اقدامات موثر انجام شده در حوزه مسائل رفاهی و درمانی نظیر برون‌سپاری خدمات، به طرح‌های در دست اقدام و آتی بانک در این حوزه اشاره کرد و گفت: اقدامات خیلی خوبی در حوزه رفاهی و درمانی در بانک ملی ایران انجام شده که زمینه‌‌ ایجاد رضایت و ارتقای کیفیت کاری همکاران را فراهم کرده است. رئیس سابق اداره کل رفاه و درمان نیز در این مراسم با تقدیر از نگاه حمایتی دکتر همتی به حوزه مسائل رفاهی همکاران در بانک ملی ایران ابراز داشت: اداره کل رفاه و درمان در دور جدید فعالیت خود به عنوان متولی و پاسخگوی امور درمانی همکاران تعیین شد که این توفیقی برای این اداره بود چون مستقیماً با رضایت همکاران در ارتباط است.

 سرپرست جدید اداره کل رفاه و درمان نیز در ادامه ابراز داشت: مجموعه اقدامات رفاهی در هر سازمان با هدف ایجاد انگیزه در همکاران و ارتقای کارایی و بهره‌وری فعالیت‌ها، صورت می‌گیرد که در نتیجه باعث افزایش امید و تقویت نظام می‌شود و تمامی اقدامات در حوزه امور رفاهی باید در این راستا باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: