کد خبر: ۵۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 03 November 2015
در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی توسعه مشتری‌گرایی بانک‌انصار، از تاریخ 13 آبان الی 28 آذر، معاونین و روسای ادارات کل به صورت مستقیم با مشتریان وکارکنان این بانک گفتگو می کنند تا به سئوالات آنان پاسخ دهند.
در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی توسعه مشتری‌گرایی بانک‌انصار، از تاریخ 13 آبان الی 28 آذر، معاونین و روسای ادارات کل به صورت مستقیم با مشتریان وکارکنان این بانک گفتگو می کنند تا به سئوالات آنان پاسخ دهند.

 مرکزخدمات‌مشتریان این اداره‌کل، طی اطلاعیه‌ای از اجرای برنامه گفتگوی مستقیم معاونین و روسای ادارات کل خبر داده و اهداف این برنامه را پاسخگویی شفاف‌تر وموثرتر، طرح انتظارات مشتریان، رفع مشکلات و مسائل مبتلابه اعلام کرده است.

در اطلاعیه این مرکز، همچنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس 096300 و براساس جدول زیر انجام می شود.  

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: