کد خبر: ۵۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - 31 October 2015
حمیدرضا حاجی اشرفی / کارشناس بیمه
  بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ اگر به سوابق فعالیت فست فود‌های کوچک و نیز مک دونالد نگاه کنیم متوجه قدرت و توانایی برند و برندسازی در این شاخه از کسب‌وکار می‌شویم، در واقع ایده تشکیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای ساندویچ‌های مک‌دونالد و رشد تدریجی این برند طی چند دهه در سراسر دنیا و روش‌های مدیریت متمرکز این برند و تولید میلیاردها دلار ساندویچ در جهان طی هرسال، نشان داد که می‌توان یک ایده و سیستم بازاریابی گروهی و تبلیغات مشترک را ایجاد و به‌طور مستمر هدایت کرد و موجب اشتغال و درآمدزایی بسیار اثربخش شد.

هدف از این مقدمه این است که می‌توان از این نوع فعالیت‌ها الگوبرداری کرد و با کنار هم قرار گرفتن موجب هم‌افزایی شویم و ضمن کاهش هزینه‌های اداره دفاتر، به برندسازی و ایجاد اعتبار نزد آحاد مردم بپردازیم.

صنعت بیمه و بازار آن سال‌ها است نتوانسته آن ارتباط صمیمی و منسجم را با مشتریان خود برقرار سازد، قطعا با همت و مشارکت نمایندگان و کارگزاران در کارگروه‌های مشترک و بازارسازی و بازار گرمی می‌توان یک نوع روش جدید و کارآمد را عرضه کرد.

بدیهی است در این روند حمایت مدیران عامل و ارشد شرکت‌های بیمه و شعب آنها از این روش بازاریابی مدرن می‌تواند در کسب موفقیت بسیار اثرگذار باشد.

به امید روزی که نمایندگان و کارگزاران در شبکه فروش بیمه دارای برندهای متفاوت اما بسیار خوشنام باشند به‌طوری‌که بیمه‌گذاران آنها از آنها همواره به خوشنامی و یاریگران برتر نام ببرند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: