کد خبر: ۵۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - 28 October 2015
معاون فنی و امور عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پروژه مجتمع اداری این سازمان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: احمد رییسی ضمن اعلام این خبر بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و چهار طبقه در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد: احداث مجمتع اداری تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما به دلیل ناتوانی پیمانکار در انجام تعهدات متوقف شده و هم اکنون در مرحله انجام تشریفات مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید قرار دارد.

رییسی گفت: این مجتمع با شش هزار مترمربع زیربنا، پس از بهره برداری  سه معاونت فنی و عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در آن مستقر خواهند شد.

بندر درگهان بهمن ماه افتتاح می شود
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از راه اندازی بندر درگهان در بهمن ماه امسال خبر داد و افزود: عملیات ساخت و تجهیز این بندر تاکنون با 50 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی ادامه داد: پانتون های پهلوگیری شناور در ضلع غربی و شرقی این بندر با اعتباری در حدود یک میلیارد تومان در حال نصب می باشد.

رییسی ضمن بیان پیشرفت 80 درصدی ساختمان بندر درگهان، اضافه کرد: پروژه بندر درگهان با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان با هدف تردد آسان مسافران به این شهر و کاهش ترافیک در اسکله شهید ذاکری راه اندازی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: