کد خبر: ۵۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - 25 October 2015
مناطق آزاد کیش، انزلی، قشم و اروند در نمایشگاه بین المللی گردشگری حلال که در شهر ابوظبی در امارات متحده عربی در حال برگزاری است شرکت کرده اند.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  در این نمایشگاه که 27 مهر ماه به مدت 3 روز در ابوظبی امارات برپا شد مناطق آزاد ایران ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه از قبیل امکانات، قابلیت ها و برخورداری از معافیت های اقتصادی و نیز مقوله گردشگری سلامت (توریسم درمانی) را به مخاطبان این نمایشگاه ارائه کرده اند. 

معاون فرهنگی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کیش، انزلی و اروند با حضور در این نمایشگاه در غرفه منطقه متبوع خود به ارائه ظرفیت های گردشگری پرداخته اند. 

هم چنین از منطقه آزاد کیش خبر رسید تاکنون فعالان صنعت گردشگری ژاپن، نمایندگان آژانس های مسافرتی روسیه دربخش گردشگری حلال، نمایندگان جمعیت مسلمانان آفریقای جنوبی، فعالان گردشگری مصر، ترکیه، کشورهای عربی و شرکتی از کشور اسپانیا برای اجرای پروژه های گردشگری و فعالیت در جزیره کیش ابراز تمایل کرده اند. 

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی هم درباره این نمایشگاه اعلام کرد: قرار گرفتن این منطقه در استان گیلان به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور، امکانات و زیر ساخت های مناسب برای گردشگران، دسترسی آسان به آزاد راه، فاصله نزدیک به فرودگاه بین المللی رشت، شرایط اقلیمی شبه مدیترانه و امنیت مناسب را از ویژگی های منطقه آزاد انزلی دانست که این مزیت ها با استقبال گردشگران مسلمان حاضر در نمایشگاه روبرو شد.

 نمایشگاه بین المللی گردشگری حلال با حضور 6 هزار شرکت کننده از 60 کشور مختلف در شهر ابوظبی امارات متحده عربی با حضور سازمان های مناطق آزاد کیش، انزلی، قشم و اروند به کار خود پایان داد. 

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: