کد خبر: ۵۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - 24 October 2015
مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
موسسه کوثرمراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

 این مراسم که از روز چهارشنبه 23 مهرماه با حضور دکتر رضایی مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارکنان در محل نمازخانه ساختمان مرکزی موسسه اعتباری کوثر آغاز شده ، تا روز دوشنبه 04/08 برقرار می باشد ؛ همچنین این مراسم باشکوه همزمان در محل سرپرستی استانها در سراسر کشور برگزار می شود . 

بر اساس این گزارش، امروز عاشقان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و عزاداران حسینی در موسسه اعتباری کوثر پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با اجرای مراسم سخنرانی توسط خطیب ارجمند ، حجت الاسلام و المسلمین خدام حسینی و قرائت زیارت عاشورا ، سینه زنی و برپایی دسته عزاداری توسط مدیران ، کارکنان شعب استان تهران و با حضور مدیران معاونت اقتصادی مظلومیت سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را گرامی داشتند و بر ادامه راه شهدای کربلا تاکید کردند.

از ارزنده‏ترین آثار و بركات مجالس عزادارى و گریه بر ابا عبدالله حسین (علیه السلام) حفظ رمز نهضت حسینى است و تشكیل مجالس عزادارى امام حسین(علیه السلام) ، نه تنها اساس مكتب را حفظ كرده و مى‏كند بلكه به علاوه سبب آن گردید كه شیعیان با حضور در این مجالس از والاترین تربیت اسلامى برخوردار شده و در جهت حسینى شدن رشد و پرورش یابند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: