کد خبر: ۵۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 22 October 2015
با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه بیمه‌های زندگی، جمعیت قابل بیمه شدن در کشور یک فرصت استثنایی است و با توجه به امکانات فراهم شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم که به‌زودی شرکت بیمه رازی در بیمه‌های زندگی در کشور پیشرو باشد.
بیمه رازی بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ دومین همایش یک روزه بیمه‌های بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی، ویژه شعبه‌های تهران شرکت بیمه رازی برگزار شد.

 فرشید بخشی معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه رازی در این برنامه گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه بیمه‌های زندگی، جمعیت قابل بیمه شدن در کشور یک فرصت استثنایی است و با توجه به امکانات فراهم شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم که به‌زودی شرکت بیمه رازی در بیمه‌های زندگی در کشور پیشرو باشد.

وی ایجاد اعتماد در بیمه‌گذاران شرکت بیمه رازی را یکی از عوامل خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری خواند و از نمایندگان شرکت درخواست کرد که با ارائه خدمات مؤثر اعتماد بیمه‌گذاران را به خود و شرکت بیمه رازی بیشتر کنند.

عباس رنجبرکلهرودی، مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه رازی نیز ضمن تشریح ریسک‌هایی که در بیمه‌های زندگی تحت پوشش قرار می‌گیرد، افزود: انواع بیمه‌های عمر و حوادث به‌صورت گروهی و انفرادی توسط شرکت بیمه رازی ارائه می‌شود که با توجه به مزایای و خدمات آن محصولات بیمه‌های زندگی شرکت بیمه رازی از ظرفیت و مزایای رقابتی مناسبی در صنعت بیمه برخوردار است.

وی توضیح داد:.طرح‌های بیمه جامع عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر مشترک و بیمه بازنشستگی بیمه رازی از طرح‌های بیمه جدیدی هستند که از طرف بیمه رازی به هموطنان عزیز ارائه می‌شود و در ماه آتی نیز از طرح بیمه امید شرکت بیمه رازی رونمایی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: