کد خبر: ۵۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 20 October 2015
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور از تشکیل مجمع خیرین منطقه آزاد اروند در راستای افزایش وحدت و تعامل موسسات خیریه فعال در شهرستان های آبادان و خرمشهر خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: حجت الاسلام محمدعلی زم شنبه در نشست هماهنگی با جمعی از روسای موسسات خیریه فعال شهرستان های آبادان و خرمشهر، گفت:تاسیس مجمع خیرین اروند در راستای ایجاد وحدت و همکاری موسسات خیریه در منطقه آزاد اروند تشکیل می شود.

وی اظهار داشت:مرکز اصلی مجمع خیرین اروند قرار است در شهر خرمشهر دایر شود که در صورت لزوم و پس از کسب مجوز از مراجع صدور پروانه برابر مقررات، در سایر نقاط داخلی یا خارج از کشور، شعبه یا دفتر نمایندگی ایجاد کند.

حجت الاسلام زم هدف از تشکیل منطقه آزاد اروند را بستر سازی به منظور محرومیت زدایی، توانمند سازی با رویکرد توسعه اشتغال و افزایش سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی برای جامعه آبادان، خرمشهر و مناطق همجوار عنوان کرد و افزود:همگان، تلاش می کنیم تا زیر پرچم جمهوری اسلامی و و لایت فقیه در کاهش سطح طبقاتی میان اقشار مختلف جامعه به ویژه مستمندان و قشر آسیب دیده گام برداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور از موسسات خیریه آبادان و خرمشهر برای همکاری مشترک با سازمان منطقه آزاد اروند فراخواند.

در این نشست، سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص بررسی تایید اساسنامه مجمع خیرین اروند در موسسه خیریه ثقلین گزارشی ارائه کرد.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: