کد خبر: ۵۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 11 October 2015
در ادامه موج گسترده عملیات استشهادی در قدس اشغالی و کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی، این رژیم مرخصی تمامی نظامیان خود را لغو کرد.
فرماندهی منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل اوضاع متشنج فلسطین، مرخصی‌های تمامی سربازان و افسران خود را لغو کرد.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور استقرار تعداد بیشتری از عناصر گارد مرزی این رژیم در شهر اشغالی قدس به منظور مقابله با تظاهرات های خشم بی وقفه فلسطینیان را صادر کرد تا شمار گروهان های آماده باش در قدس اشغالی به 16 گروهان برسد.

دفتر بنیامین نتانیاهو خاطر نشان کرد که نتانیاهو دستور استقرار شمار بیشتری از عناصر پلیس صهیونیستی در قدس را صادر کرده و 3 گروهان ذخیره دیگر گارد مرزی را به حالت آماده باش درآورده است و در صورت نیاز گروهان های بیشتری را هم به حالت آماده باش در خواهد آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است که هدف از استقرار شمار بیشتر عناصر پلیس صهیونیستی در قدس و دیگر مناطق فلسطینی مقابله با عملیات های مقاومتی و تحرکات فعالان فلسطینی است.

نتانیاهو اخیرا دستور استقرار 4 هزار نیروی پلیس صهیونیستی در قدس را داده بود و لوبا سمری سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو و گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علاوه بر 3 گروهانی که هفته قبل به حالت آماده باش درآمده بودند، دستور آماده باش 13 گروهان ذخیره گارد مرزی را صادر کرده اند.

پرواز پهپادهای صهیونیستی بر فراز مسجد الاقصی
شاهدان عینی گفتند که پهپادهای اسرائیلی از ساعات اولیه صبح امروز در آسمان قدس و مسجد الاقصی در حال پرواز هستند و شهروندان فلسطینی نیز ترس از این دارند که پرواز این پهپادها مقدمه ای برای ارتکاب حماقت صهیونیست ها علیه شهروندان فلسطینی باشد.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: