کد خبر: ۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 10 October 2015
رئیس مجمع جهانی جراحان مغز و اعصاب در دیدار با استاندار همدان با اشاره به اینکه نخستین‌بار به همدان سفر کرده‌ است، گفت : از این سفر بسیار خرسندم و در دیدارها شور و هیجان دانشجویان فوق‌العاده بود .
پروفسور سمیعی افزود : مرکز علوم اعصاب تهران سال آینده راه‌اندازی و مرکز دستگاه (ام.آر.آی) در اتاق عمل که از جدیدترین و گران‌ترین تکنولوژی عمل جراحی مغز و اعصاب بوده در این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

بنیانگذار رشته جراحی قاعده جمجمه در جهان گفت : این مرکز الگویی خواهد شد تا رشته‌های دیگر و کارهای دیگر خود را با این الگو هماهنگ کنند.

وی گفت : آمادگی ارائه و اجرای یک طرح در همدان به عنوان زیرمجموعه مرکز علوم اعصاب تهران را داریم تا این مرکز بتواند با حمایت‌های خود به‌گونه‌ای عمل کند که به وضعیت بیماران در همدان رسیدگی شده و نیاز به مراجعه به مرکز نباشد.

پروفسور سمیعی با بیان اینکه سمت دبیری فدراسیون جهانی انجمن جراحی مغز و اعصاب در سال 1997 به او سپرده شده است افزود : مرکز علوم اعصاب در آلمان بنا شده و امروز جراحی اعصاب برای هیچ بیماری با رعایت تمام نکات ایمنی خطرناک نیست.

رئیس مجمع جهانی جراحان مغز و اعصاب با بیان اینکه مسئولیت مرکز علوم اعصاب ایران به بنده سپرده شده است گفت : کسانی در این مرکز فعالیت خواهند کرد که لیاقت کار و پیشرفت در کار را داشته باشند.

پروفسور سمیعی با اشاره به اینکه آرزوی وی کسب نمره یک ایران در علوم اعصاب است افزود : آرزوی دیگر من این بوده که دانشجویان ایرانی از علم و دانش دیگران تقلید نکنند و خود موارد و مسائل جدید را کشف کنند.

سمیعی با تأکید بر اینکه تحریم هیچ گاه به علم و دانش ایرانی‌ها تأثیر نگذاشت افزود : شاید تحریم از نظر اقتصادی ضرر برساند اما بر دانش نتوانست تأثیر بگذارد و بهترین کنگره‌ها در ایران برگزار شد.
استاندار همدان نیز در دیدار پروفسور سمیعی وی را افتخار ایران خواند و گفت : پروفسور سمیعی انسان معمولی و وابسته به یک کشور نیست، بلکه دانش و توانمندی وی به بشریت تعلق دارد .

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: