کد خبر: ۵۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - 05 October 2015
بخش بهداشت و سلامت یک بخش عمومی است و ظرفیت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری سیستم بانکی دارد که نتایج معنوی آن نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی بانک ها کاملا مشهود و قابل برنامه ریزی است .
همایش مدیران  عامل سیستم  بانکی  با حضور دکتر ایازی قائم مقام وزارت بهداشت و درمان ، معاونین این وزارتخانه ، دکتر دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، دبیر کل کانون بانک ها  ، دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیران  عامل سیستم بانکی  با هدف کمک به بهداشت و سلامت جامعه ، بررسی دستورالعمل های صادره از سوی بانک مرکزی و ارائه راهکار جهت اجرایی نمودن آن ها  به میزبانی بانک قوامین در مجتمع رفاهی باغ پردیس برگزار شد .
 
در این همایش ابتدا دکتر نتاج مدیر عامل جدید بانک قوامین ضمن خیر مقدم به حاضرین  و نیز گرامیداشت روزهای دفاع مقدس طی  سخنانی متذکر شد : شعار بانک قوامین به عنوان بانک برتر رهنمون و هدفی است که این بانک در صدد است به سوی آن با هدف تعالی سازمان گام بردارد .
 
بر پایه همین گزارش پس ازقدردانی آقای ایازی از خدمات ده ساله احمدرضا خطیبی و تبریک انتصاب دکتر نتاج به عنوان مدیر عامل جدید بانک قوامین ، آقای دانش جعفری  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی ضمن دعوت از سیستم بانکی کشور در سرمایه گذاری در بخش سلامت و بهداشت  خواستار حمایت بانک ها از این بخش شد.
 
وی افزود : بخش بهداشت و سلامت یک بخش عمومی است  و ظرفیت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری سیستم بانکی دارد  که نتایج معنوی آن نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی بانک ها کاملا مشهود و قابل برنامه ریزی  است .
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تحقق  سلامت جامعه را در گرو همکاری و مشارکت کلیه نهاد ها و سازمان ها بخصوص سیستم بانکی دانست .

در ادامه این همایش پیرامون بررسی دستورالعمل های صادره از سوی بانک مرکزی ، موضوع تعیین نرخ کارمزد ريالی و نیز کارمزد تراکنش های  بانکداری الکترونیکی  و نیز پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی  بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: