کد خبر: ۵۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 04 October 2015
در ادامه این همایش محمد تقی صمدی، عضو هیات مدیره بانک با ارائه مطالبی در قالب پاور پوینت به بررسی وضعیت مالی بانک و تحلیل آن پرداخت. وی با تاکید بر رعایت نسبت مصارف به منابع بانک در استان‌ها از مدیران خواست تا در جذب منابع بدون ایجاد تعهد برای بانک کوشا باشند.
با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران ستاد و شعب استان‌ها، همایش سراسری مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد؛ به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی، سیامک دولتی مدیر عامل بانک در ابتدای این همایش ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تسلیت به مناسبت فاجعه منا، طی سخنانی مدیران بانک را به دستیابی به اهداف تعیین شده تا پایان سال ترغیب نمود. وی با اشاره به اینکه مدیران استانهای بانک اکثرا از بازنشستگان سایر بانک‌ها هستند گفت: مجموع  تجربیات شما می‌تواند چراغ راه حرکت و هدایت بانک باشد و به بهترین شکلی باید از این تجارب در راه پیشرفت و ارتقاء جایگاه بانک استفاده گردد. 

دولتی در بخش دیگری از سخنانش افزود: از این بانک به عنوان یک بانک تخصصی قرض‌الحسنه انتظارات زیادی وجود دارد و باید از ظرفیت‌های موجود در شعب بانک به درستی استفاده گردد. وی با اشاره به بازدیدهای خود و هیات مدیره از استان‌های کشور گفت: در این بازدیدها نقاط قوت و ضعف و پتانسیل‌های موجود در مناطق مختلف کشور شناسایی شد. مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: سعی شده تا مشکلات رفاهی پرسنل بانک ازجمله محدودیت های وام ضروری و پرداخت وام مسکن تا آبان ماه مرتفع گردد.  


در ادامه این همایش محسن پدرام، رئیس هیات مدیره بانک طی سخنانی ضمن خوشامدگویی و آرزوی توفیق برای مدیران جدید بانک، از زحمات و تلاش‌های مدیران سابق قدردانی کرد. وی با اشاره به اهداف تعیین شده برای جذب منابع تا پایان سال، مدیران استان‌ها را به تلاش بیشتر جهت حصول به اهداف تعیین شده فرا خواند. رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به پرداخت تقریبا 130 هزار فقره وام ازدواج در سال گذشته بیان داشت: بانک مرکزی به تدریج بانک ما را به عنوان بانک عامل در حیطه جوانان می‌شناسد.

سپس تیمور غفاری، دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر اعتقاد و ایمان به فرهنگ قرض‌الحسنه  گفت: باید باور داشته باشیم که این بانک می‌تواند بر زندگی جامعه هدف تعیین شده برای بانک تاثیرات عمیق داشته باشد واگر کسی به این امر اعتقاد نداشته باشد تاثیر گذاری لازم را نخواهد داشت. وی افزود: باید هدف گذاری نمود تا شعب بانک ما در استان‌ها به عنوان شعبه برتر بین سایر بانک‌ها برگزیده شود.

در ادامه این همایش محمد تقی صمدی، عضو هیات مدیره بانک با ارائه مطالبی در قالب پاور پوینت به بررسی وضعیت مالی بانک و تحلیل آن پرداخت. وی با تاکید بر رعایت نسبت مصارف به منابع بانک در استان‌ها از مدیران خواست تا در جذب منابع بدون ایجاد تعهد برای بانک کوشا باشند. 

حسین موفقی اردستانی، عضو دیگر هیات مدیره نیز در سخنان خود تاکید نمود: برای معرفی بانک در جامعه و جایگاه متعالی آن ابتدا باید خودمان ماهیت حقیقی آن را درک و باور نماییم؛ وی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته جهت ملکی سازی شعب استیجاری توسط مدیران استان‌ها بر زیباسازی و بهینه نمودن وضعیت ظاهری شعب تاکید نمود.

پس از سخنان اعضاء هیات مدیره، سلیمان توکلی، مدیر امور شعب استان‌ها و چند تن از مدیران شعب استانها به نمایندگی از سایر استان‌های کشور نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 
در جلسه بعد از ظهر این همایش، چهار کارگروه تخصصی زیر نظر اعضاء هیات مدیره بانک به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهایی برای حل آن پرداختند. عملکرد کارگروه‌ها در روز دوم این همایش با ارائه گزارش توسط دبیران کارگروهها و دستاوردها و پیشنهادات ارائه شده توسط هریک از کار گروه‌ها پیگیری شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: