کد خبر: ۵۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 04 October 2015
 بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمد زایی)؛ اغلب این موارد ، فصل مشترکی در بین افراد خلاق است  . برای داشتن یک زندگی خلاقانه، بهتر است درک درستی از این عادات داشته باشید.

 این شش راهکار توانایی تغییر ذهن شما را درباره خلاقیت دارند. آنها را انجام دهید تا بتوانید خلاقیت و بازدهی خود را بالاتر ببرید. 

۱- صبح زود بیدار شدن

همه افراد خلاق، صبح زود بیدار نمی شوند. با این حال، اغلب متفکران خلاق، سحرخیزند.

اگر می خواهید سحرخیز باشید، باید از چرت های نیمروزی بپرهیزید. بعد از مدتی خواهید دید که ساعت خوابتان جلو می آید. شاید در چند روز ابتدایی کمی سخت به نظر برسد اما بدون اینکه متوجه شوید، به سرعت خوابتان تنظیم خواهد شد و شما نیز به جرگه افراد سحرخیز ملحق می شوید.

۲- دائماً ورزش می کنند

شواهد زیادی وجود دارد که بر اهمیت ورزش و تاثیر آن در خلاقیت تاکید دارند. حس خوب جسمانی که از ورزش کردن نشات می گیرد، روحیه شما را مثبت کرده و باعث افزایش تمرکز و بهره وری خواهد شد. 

۳- برنامه ریزی دقیق دارند

این که برای داشتن ذهنی خلاق باید بدون برنامه زندگی کرد، یک تصور کاملاً غلط است. عادات افراد موفق و خلاق نیز گویای همین مطلب محسوب می شود. آنها برنامه روزانه شان را با دقت بسیار زیادی تنظیم می کنند. 


۴- فعالیت های روزانه خودشان را دارند

کار روزانه می تواند امنیت مالی شما را تضمین کند و این به نوبه خود باعث افزایش خلاقیت در شما، برای رسیدن به موفقیت های بیشتر می شود. 


۵- در هر مکان و هر زمانی مشغول خلق کردن ایده هایشان هستند


بسیاری از افراد فقط می توانند در یک مکان کار کنند یا به عبارتی قابلیت انجام چندین کار، به صورت همزمان را ندارند. به یاد داشته باشید هیچگاه در یک مکان درجا نزنید؛ سعی کنید در هر شرایطی بهره وری داشته باشید.


۶- ایده های خلاقانه را پشت گوش نیاندازید

تا زمانی که قلب شما می تپد، شما فرصت دارید تا ایده پردازی کرده و آنها را عملی کنید. شاید همه آنها بزرگ نباشند اما بزرگترین دشمن خلاقیت، دست روی دست گذاشتن است. فرض کنید برای هفته آینده باید مقاله ای ارائه دهید؛ آیا نوشتن آن را به شب آخر موکول می کنید؟

یکی از دلایل به تاخیر انداختن کارها، داشتن زمان زیاد برای انجام آنهاست. اگر محدوده زمانی خاصی برای انجام یک کار داشته باشید، مطمئناً نشسته و آن را انجام خواهید داد. 

شاید نتوانید هر روز خیلی خوب بنویسید، اما این امکان را دارید تا نوشته هایتان را اصلاح کنید. بخاطر داشته باشید نانوشته ها را نمی توان اصلاح کرد.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: