کد خبر: ۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - 28 September 2015
حضور بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين در جمع فعالان اتاق بازرگاني ايران و ايتاليانشست مشترک اتاق بازرگاني ايران و ايتاليا و بانک اقتصادنوين با حضور فعالان اقتصادي در محل اين اتاق برگزار گرديد.
حضور بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين در جمع فعالان اتاق بازرگاني ايران و ايتاليانشست مشترک اتاق بازرگاني ايران و ايتاليا و بانک اقتصادنوين با حضور فعالان اقتصادي در محل اين اتاق برگزار گرديد.

در اين نشست که با حضور 25 شرکت فعال در زمينه صنايع فولادي، شيرآلات صنعتي، دارويي، تجهيزات پزشکي و دندان‌پزشکي، تجهيزات برقي و ... برگزار شد، آينده روابط بين‌المللي بانکي کشور و موضوع سوئيفت، مطرح و خدمات متمايز بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين براي حاضرين تشريح شد، ضمن اينکه حاضرين به بيان دغدغه‌ها، مشکلات، نيازها و درخواست‌هاي بانکي خود پرداختند. 

در ابتداي اين نشست حقيقت طلب، رئيس اداره عمليات ارزي بانک اقتصادنوين در خصوص توانايي‌هاي ارزي بانک توضيحاتي ارايه دادند. موسوي، رئيس دفتر بانکداري شرکتي نفت نيز به نمايندگي از حوزه بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين، به معرفي اين شيوه نوين بانکداري و خدمات و محصولات آن پرداخت. 

وي ضمن ارايه توضيحاتي در خصوص خدمات و محصولات بانک اقتصادنوين شامل اعطاي تسهيلات در قالب تامين سرمايه در گردش، گشايش اعتبار اسنادي، ارايه انواع ضمانت‌نامه و ديگر خدمات و محصولات متناسب با نيازهاي مشتريان شرکتي، در خصوص دريافت اين خدمات با مکانيزم طراحي شده در حوزه بانکداري شرکتي و با محوريت مدير ارتباط با مشتريان توضيحات مبسوطي ارايه نمودند.

در اين جلسه همچنين، اعضاي حاضر ضمن بيان ايده‌ها، نظرات و نيازها، مطالب و سوالاتي را در زمينه حواله‌هاي ارزي، گشايش اعتبار اسنادي، برگ سبز گمرکي، نرخ ارز، چگونگي تخصيص ارز، ارتباط Swift و ... مطرح کردند که رئيس اداره عمليات ارزي بانک اقتصادنوين به اين سوالات پاسخ گفت. 

در ادامه همچنين سوالاتي در خصوص خدمات و محصولات ويژه بانکداري شرکتي، فرآيند دريافت خدمت و زمان انتظار براي اعتبارسنجي و دريافت مصوبات اعتباري و ... توسط نمايندگان شرکت‌ها مطرح شد که رئيس دفتر بانکداري شرکتي نفت، ضمن تبيين شاخص‌هاي تعريف مشتريان شرکتي، به تشريح ويژگي‌ها و وظايف مديران ارتباط با مشتريان، نحوه تعامل آنها با شرکت‌ها، فرآيند اعتبارسنجي و شاخص‌هاي موثر در کسب رتبه اعتباري مشتريان شرکتي متناسب با اعتبار واقعي آنها پرداخت.

در پايان اين نشست، رئيس دفتر بانکداري شرکتي ضمن دعوت از فعالان اقتصادي و شرکت‌هاي صادراتي براي توسعه تعاملات بانکي و مالي با بانک اقتصادنوين، از آمادگي تمامي دفاتر و شعب اين بانک، براي ارايه خدمات ارزش آفرين خبر داد.

شايان ذکر است شرکت‌ها و فعالان اقتصادي مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت بانک اقتصادنوين به آدرس www.enbank.ir، اطلاعات مورد نياز خود را در خصوص نحوه برقراري ارتباط با واحدهاي بانکداري شرکتي دريافت نمايند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: