کد خبر: ۵۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - 21 September 2015
سرپرست ژئوپارک قشم گفت: کنفرانس سالانه شبکه جهانی ژئوپارک ها در فنلاند برگزار شد و با تبادل تجربیات و عملیات انجام شده، ژئوپارک قشم به عنوان یکی از مجموعه های قدرتمند این شبکه درخشید.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: حمیدرضا محسن پور بیان کرد: این کنفرانس از دوازدهم تا هجدهم شهریور ماه با  حضور 111 ژئوپارک از 40 کشور جهان در فنلاند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این کنفرانس، خانم مارگارت پالزاک به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار شبکه جهانی ژئوپارک اذعان کرد که در ژئوپارک قشم برنامه های تخصصی و منسجمی در حال انجام است.

سرپرست ژئوپارک قشم گفت: در این سفر رییس ژئوتوریسم سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور نیز به همراه سه تن از کارشناسان ژئوپارک قشم حضور یافتند و با ارائه مقاله QESHM GEOPARK A NEW RESTART OR A NEW  STERATEGY و حفظ و نگهداری ژئوپارک از نگاه فرهنگی و طبیعی به تببین برنامه ها و راهبردهای این ژئوپارک پرداختند.

وی بیان داشت: در این کنفرانس، زمینه بازدید خالق ایده ژئوپارک به قشم نیز فراهم شد و ایشان در آینده نزدیک از این جزیره بازدید خواهند کرد.

محسن پور همچنین از اعلام آمادگی همکاری داوطلبانه کشورهای ایسلند، نروژ، پرتغال و فنلاند به منظور بازگرداندن ژئوپارک قشم به لیست جهانی خبر داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: