کد خبر: ۵۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 16 September 2015
امیر مشهدی‌عباس نمایش «ژنرال‌ها» را با موضوع ضد جنگ برای کودکان به صحنه می‌برد.
این کارگردان تئاتر بیان کرد: نگارش نمایشنامه‌ای با عنوان موقت «ژنرال‌ها» را به پایان رساندم که قرار است آذرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شود.

وی گفت: این نمایش بی‌کلام برای گروه سنی کودک اجرا خواهد شد و داستان دو ژنرال بازمانده از جنگ را روایت می‌کند که به یکدیگر می‌رسند و طبق روال مرسوم باید با یکدیگر بجنگند تا یک نفر پیروز شود، اما آن‌ها در جایی به هم می‌رسند که یک دختربچه مشغول بازی است و مجبور می‌شوند طبق قوانین دختر پیش بروند.

او عنوان کرد: «ژنرال‌ها»دومین نمایش‌ام است که بعد از «نیم وجبی» به صورت بی‌کلام به صحنه می‌رود و بازیگران آن هم در حال انتخاب قطعی هستند.

مشهدی عباس همچنین اضافه کرد: نمایش «غولاقو» را که حدود دو ماه قبل در تالار هنر اجرا کرده بود‌م نیز برای ارائه در جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان آماده می‌کنم.

وی درباره‌ی استقبال از تئاترهای حوزه‌ی کودک هم گفت: اگر تئاتر خوب و تبلیغات خوبی داشته باشیم مخاطبان زیادی هم خواهیم داشت، اما در حوزه‌ی تئاتر کودک مشکل اینجاست که تئاترهای خوبی اجرا نمی‌شود و آن‌هایی که کار کودک می‌کنند وقت زیادی برای تولید یک اثر فاخر و ارزشمند صرف نمی‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: