کد خبر: ۵۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 16 September 2015
محبوبیت استفاده از وسایل کهنه و به در نخور برای ساخت وسیله های جدید روز به روز در حال افزایش است، به علاوه این که مردم نیز از این فعالیت ها بیش از پیش لذت می برند. البته بیشتر هنرمندانی که در این زمینه ها فعالیت می کنند برای سرگرمی این کار را انجام می دهند، اما به راستی سازه های این چنینی ارزش هنری بالایی داشته و باید از آن ها حمایت شود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ محبوبیت استفاده از وسایل کهنه و به در نخور برای ساخت وسیله های جدید روز به روز در حال افزایش است، به علاوه این که مردم نیز از این فعالیت ها بیش از پیش لذت می برند. البته بیشتر هنرمندانی که در این زمینه ها فعالیت می کنند برای سرگرمی این کار را انجام می دهند، اما به راستی سازه های این چنینی ارزش هنری بالایی داشته و باید از آن ها حمایت شود. در این راستا می توان هنرمندی را معرفی کرد که با استفاده از اجزا ساعت های کهنه و به درد نخور، مجسمه های فلزی می سازد که بسیار دلچسب هستند.

سوزان هنرمندی است که در مجسمه سازی و همچنین نقاشی سال ها در حال فعالیت بوده و هنرمندی ماهر محسوب می شود. خلاقیت وی در استفاده از اجزای ساعت ها برای خلق مجسمه های فلزی بسیار بدیع و جالب بوده است و در واقع هر توجهی را به خود جلب خواهد کرد. سوزان عقیده دارد مجسمه های بازیافتی اش به علاوه اینکه دوست دار محیط زیست هستند، از صرف هزینه های زیاد برای ایجاد مجسمه ها نیز جلوگیری کرده اند. وی می گوید با این کار می تواند به مردم روحیه بدهد و آن ها خواهند دانست برای انتقال احساسات خود به آثار هنری حتما نیاز نیست دوره های هنری دیده باشند و در واقع هر فرد درون خود یک هنرمند دارد!

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: