کد خبر: ۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 10 September 2015
رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای رسیدن به بانکداری اسلامی باید آحاد مردم همکاری کنند، گفت: از سال گذشته تاکنون 46 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه توسط بانک مهر اقتصاد در خراسان جنوبی پرداخت شده است.
محمد غلامی در دیدار با حجت‎الاسلام دلدار امام جمعه موقت بیرجند در ارتباط با بانکداری اسلامی اظهار داشت: اقدامات موثر و خوبی در بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق بانکداری اسلامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نظارت شدید بر عقود بانکی، آموزش نیروی انسانی، تدوین کتاب و جزوه و پرداخت سود الحساب با سود قطعی به سپرده‌گذاران از جمله اقداماتی است که بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق بانکداری اسلامی انجام داده است.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر فاصله زیادی با بانکداری اسلامی داریم، گفت: برای رسیدن به بانکداری اسلامی نیاز به همکاری آحاد مردم وجود دارد و در این راستا علما و روحانیون به طور ویژه می‎توانند به تحقق این مهم کمک کنند.

غلامی تاکید کرد: برای جلوگیری از مشکل، مشتریان در هنگام انعقاد هرگونه قرارداد با بانک، متن قراردادها را مطالعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی مبلغ 46 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: