کد خبر: ۴۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - 30 August 2015
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیشب در جمع مردم شرق اصفهان گفت : با اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه پرداختی مردم در شهرها از 37 درصد به 6 درصد و در روستاها به 3 درصد کاهش یافته است.
قاضی زاده هاشمی افزود: ساخت بیش از 2 هزار خانه بهداشت ، پوشش بیمه ای بیش از 10 میلیون نفر ، افزایش زایمان طبیعی ، تامین مکمل غذایی و داروئی برای روستائیان پرداخت 90 درصد از هزینه های داروی بیمارن صعب العلاج ازجمله  خدمات اجرای این طرح عظیم در نظام سلامت کشور است.

وی گفت : طرح تحول نظام سلامت مورد حمایت رهبری و رئیس جمهور است که باید با همدلی دولت و مجلس شورای اسلامی با قوت ادامه پیدا کند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امروز اتحاد ، همدلی و وحدت لازمه پیشرفت در کشور است افزود: نرخ تورم از بیش از 40 درصد به 15 درصد کاهش پیدا کرده و نرخ رشد اقتصادی منفی 6درصد اکنون مثبت شده است که با توجه به حل موضوع هسته ای باید برای سرمایه گذاری بین المللی در کشور زمینه را فراهم کنیم تا رونق اقتصادی ایجاد شود.

وی حفظ آرامش سیاسی و اقتصادی ، پرهیز از تندروی و حرکت در مسیر اعتدال در سایه اخلاق را ضروری بر شمرد و گفت : امروز مسائل اخلاقی در کشورمان پررونق نیست و  اخلاق ، اتحاد و همدلی باید در راس برنامه ها قرار گیرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: