کد خبر: ۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - 30 August 2015
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در دو سال اخیر دو میلیون و 900 هزار مشترک جدید به مدار اضافه شد و تعداد مشترکین از مرز 32 میلیون گذشت.
هوشنگ فلاحتیان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پست 400.63 کیلوولت فیروز‌کوه به همراه 69 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 26 پروژه شبکه‌های انتقال و فوق توزیع با بیان این‌که همه ساله در ایام هفته دولت پروژه‌هایی در سراسر کشور افتتاح می‌شود، گفت: طی دو سال اخیر 4445 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در سراسر کشور ایجاد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور به مرز 74 هزار مگاوات رسیده است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر گفت: 103 پست برق با ظرفیت 132.63 مگاواتی و همچنین 23 پست 400 مگاواتی به بهره‌برداری رسید.

فلاحتیان با اشاره به حساس بودن منطقه تهران گفت: تمهیدات لازم برای به روز کردن تجهیزات برقی تهران انجام شده است و با توجه به این‌که این مساله جزو اولویت‌های توانیر است، این موضوع جزو اهم برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به روز کردن تجهیزات برقی تاثیر زیادی در کاهش ریسک و تلفات برقی دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به هفته دولت و پروژه‌های این هفته گفت: 511 پروژه جدید در این هفته آغاز می‌شود و 3870 پروژه در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته فلاحتیان بهره‌برداری این پروژه‌ها 2400 میلیارد تومان هزینه داشته است. 
برچسب ها: برق ، مشترکین ، برق و انرژی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: