کد خبر: ۴۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - 29 August 2015
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد :
بانک مهر اقتصاد در مسیر حرکت خود با اتکاء به ظرفیت های داخلی، تعامل مناسب و استفاده از راه کارهای علمی و عملی به تمامی اهداف خود دست خواهد یافت.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در نخستین بازدید استانی خود به همراه تعدادی از معاونین و کارشناسان حوزه مرکزی از شعب استان همدان بازدید به عمل آورد.

دکتر سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید،  ضمن بررسی عملکرد و وضعیت میدانی شعب  استان به بحث و تبادل نظر با همکاران پرداخت و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن ها آشنا شد.

وی با اشاره به پیشرفت چشم گیر بانک مهر اقتصاد در چند سال اخیر، افق های روشنِ پیش روی این بانک را دست یافتنی عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در مسیر حرکت خود با اتکاء به ظرفیت های داخلی، تعامل مناسب و استفاده از راه کارهای علمی و عملی به تمامی اهداف خود دست خواهد یافت.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن ابراز خرسندی از وضعیت شعب استان و با تشکر از زحمات تمامی همکاران، نوید روزهای بهتری برای بانک داد و گفت: با طی شدن آخرین مراحل فرآیند بورسی بانک و اخذ مجوز های پایانی با گسترش فعالیت های بانکی روبرو خواهیم شد لذا باید تلاش کنیم مجوزهای لازم تا پایان سال جاری اخذ شود.

ایمانی در ادامه با اشاره به هفته بانکداری اسلامی، بر لزوم طراحی، برنامه ریزی و اجرای هرچه بهتر این مهم تاکید کرد و با ضروری دانستن اصل آموزش در زمینه بانکداری اسلامی، تصریح کرد: بانکداری اسلامی گام اول پالایش اقتصاد و بنیان اصلی اقتصاد اسلامی است که فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تقویت روحیه مطالبه گری میان مردم نقشی مهم و اساسی در پیاده سازی بانکداری اسلامی ایفا می کنند.

گفتنی است جعفری جوزانی – مدیر کل شعب استان همدان – نیز حضور مدیر عامل به منظور بررسی میدانی شعب و نشست با همکاران را باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارکنان دانست و به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد استان در حوزه های مختلف پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: