کد خبر: ۴۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - 26 August 2015
مرکز مانیتورینگ حراست بانک توسعه صادرات ایران، مصادف با سالروز ولادت امام رضا (ع) و هفته دولت با حضور مدیرعامل، هیأت مدیره و مدیران بانک افتتاح شد.

 فاز اول راه‌اندازي مركز مونيتورينگ كه صبح امروز با حضور آقاي دكتر صالح‌آبادي به بهره‌برداري رسيد امكان انتقال تصاوير دوربين‌هاي ساختمان مركزي و شعب تهران و همچنين شعب اراك و قم ميسر شده و مابقي شعب نيز در آينده نزديك به اين شبكه متصل مي‌شوند. 

دكتر علي صالح‌آبادي با تبريك هفته دولت و ولادت امام رضا(ع) گفت: اين مركز با هدف حفاظت الكترونيك و حراست از كاركنان و مشتريان بانك راه‌اندازي مي‌شود.

مديرعامل بانك توسعه صادرات افزود: اين پروژه طبعاً نياز به توسعه و تكميل دارد و همكاران براي رسيدن به هدف كمك كنند تا در ساير شعب نيز نصب و راه‌اندازي شده تا فعاليت اين مركز كامل و متمركز شود.

در اين مراسم مدير امور حراست بانك توسعه صادرات گفت: مرکز مانیتورینگ يكي از بخشهاي مبتني بر شبكه‌اي بانك بوده و جهت صيانت و حفاظت از مجموعه پرسنل بانك در برابر خطرات راه اندازي شده است.

آقاي علي احمدي افزود: هدف از راه‌اندازي مركز مانيتورينگ و سيستم نظارت تصويري CCTV، حفاظت الكترونيك پرسنل و مشتريان و اماكن حساس و پرخطر و اموال عمومي بوده و دوربين‌ها در مكان‌هاي موثري در بانك جانمايي شده‌اند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: