کد خبر: ۴۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - 25 August 2015
هر مدیری پیش از آغاز کردن کسب و کار نوپا ی خود باید به موارد زیادی بیندیشد. اولین مورد که شاید مهم ترین مورد نیز باشد، بررسی عوامل شکست و ناکامی خواهد بود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمد زایی هر مدیری پیش از آغاز کردن کسب و کار نوپا ی خود باید به موارد زیادی بیندیشد. اولین مورد که شاید مهم ترین مورد نیز باشد، بررسی عوامل شکست و ناکامی خواهد بود، در حقیقت باید برای تمامی مشکلات پیش رو آماده باشید تا بتوانید با تعادل به پیش روید. در نتیجه فرقی نمی کند کسب و کار نوپا ی شما چقدر کوچک و یا چقدر بزرگ باشد، باید این کسب و کار از همه لحاظ استقامت داشته باشد. به دلیل اهمیت این گونه بررسی ها برای شروع یک کسب و کار موفق به ارائه چندین نکته خواهیم پرداخت.

با برنامه آغاز کنید! باید برای هر مانع ای استراتژی از پیش تعیین شده داشته باشید. برای تحقق این امر می توانید از یک مشاور کارآزموده کمک بگیرید و یا اگر می توانید به تنهایی از پس آن بر بیایید منابع مختلفی پیش روی شما خواهد بود.

زمانی که کسب و کار خود را با برنامه ای هدفمند شروع کردید، نوبت توجه به جنبه های دیگری می رسد. برای پرداخت هزینه های کارتان حسابی جداگانه باز کرده که فقط اختصاص به کسب و کار شما دارد. بدین ترتیب مدیریت در دست شما است و احتمال مواجه شدن با شرایط ورشکستگی به حداقل خواهد رسید. پس از طی تمامی این حرکت های اولیه اکنون نیازمند بازاریابی و تبلیغات هستید. تبلیغات فضای معرفی کسب و کار شما را فراهم کرده و به زودی مخاطبان جذب خواهند شد. در این مرحله نیز از مشاوران خبره بازاریابی کمک بگیرید و به افراد بی تجربه تکیه نکنید، هزینه ای که در این راه صرف کرده اید به زودی با حجم وسیعی از مخطبان به شما باز خواهد گشت.

اما نکته ای که در دوام و پایداری کسب و کار بسیار مهم خواهد بود روابط مناسب با مشتریان است، خوشحال نگه داشتن مشتریان در واقع سوپاپ اطمینانی برای رجوع دوباره آن ها خواهد بود که این مسئله به وضوح اهمیت روابط منسجم با مشتری را نشان می دهد.

  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: