کد خبر: ۴۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 24 August 2015
محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران، بیست‌و‌نهم مردادماه سال جاری از شعب پست بانک استان لرستان بازدید و درجلسه شورای اداری شرکت کرد.
محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران، بیست‌و‌نهم مردادماه سال جاری از شعب پست بانک استان لرستان بازدید و درجلسه شورای اداری شرکت کرد.
 
در این جلسه محمود شیردل به تشریح وضعیت فعلی و چشم انداز بانک پرداخت و ضمن اشاره به نیروهای جوان و تحصیلکرده استان ابراز امیدواری نمود که این استان طی ماه‌های آتی به جایگاه واقعی خود درسطح کشور برسد.

وی با اشاره به اهمیت و ماهیت دفاترخدمات بانکی، مستقل نمودن دفاتر درجه یک استان را بهترین راه ایجاد انگیزه و فعالیت بیشتر آنان در راستای خدمت‌رسانی، رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی دانست.

فرزاد رستمی مدیرشعب پست بانک استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد استان اظهارداشت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری درراستای افتتاح حساب و انتقال منابع بیمارستان شهید رحیمی به شعبه مرکزی خرم‌آباد و افتتاح باجه بانکی در این بیمارستان یکی از مهمترین بازاریابی‌ها در سال جاری بوده است. 

وی توجه و اهتمام مدیران ستادی و حضور آنان در استان را موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در بین کارکنان دانست و ابراز امیدواری نمود، تفاهمنامه مذکور با سایر بیمارستان‌های استان نیز منعقد گردد. 
همچنین در این جلسه رؤسای دوایر ستادی و شعب و کارشناسان ستادی استان، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

بنابراین گزارش: مدیرامور شعب و توسعه بازار در ادامه به همراه مدیرشعب استان از باجه خدمات بانکی مستقر در بیمارستان شهید رحیمی بازدید نمود که طی آن سعید رحیمی رئیس این بیمارستان ضمن قدردانی از خدمت رسانی پست بانک عنوان کرد: رفاه و آرامش مراجعه‌کنندگان و بیماران همواره در اولویت است و براین اساس با راه اندازی باجه بانکی در این بیمارستان عملیات بانکی آنان با سهولت بیشتری انجام می شود. 

شیردل نیز در این دیدار به تشریح منافع اجتماعی و معنوی پست بانک ایران به ویژه در روستاهای محروم و دورافتاده استان پرداخت و عنوان کرد: یکی از اهداف این بانک، ارائه خدمت در نقاط محروم و تلاش جهت برقراری عدالت در استفاده از خدمات بانکی است. 

گفتنی است: شیردل در ادامه از شعبه انقلاب شهرستان خرم‌آباد و باجه رنگین‌کمان شعبه مرکزی بازدید و در دیدار با رئیس و کارکنان آن ابراز امیدواری کرد که با توجه به بازارهای موجود منطقه، خدمات خوبی به مشتریان ارائه و اهداف سپرده‌ای نیز محقق شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: