کد خبر: ۴۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 22 August 2015
نشست سراسری معاونین اداره مرکزی و مدیران مدیریت­ های شعب استان­ های بانک قوامین به مدت چهار روز در تهران برگزار شد .
نشست سراسری معاونین اداره مرکزی و مدیران مدیریت­ های شعب استان­ های بانک قوامین به مدت چهار روز در تهران برگزار شد .

 در این نشست­ ها که با هدف تحقق برنامه­ های بانک در سال 94 و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان ­ها برگزار شد، احمدرضا خطیبی مدیر عامل بانک طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش همه همکاران در راستای تحقق برنامه های بانک بر جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و خاطرنشان نمود : بایستی جهت رسیدن به منابع ارزان قیمت ماندگار و پایدار هدف گذاری کنیم و برای رسیدن به این هدف ها برنامه ریزی­ های لازم را انجام و در تحقق آن تلاش مضاعف داشته باشیم .

مدیرعامل بانک به آغاز جشنواره قرض الحسنه خاتم در راستای ترویج سنت نیک قرض الحسنه اشاره کرد و تصریح نمود :

براساس برنامه ریزی­ های صورت گرفته ان شاء ا... به زودی جشنواره حساب های پس انداز خاتم با جوایز ماندگار آغاز خواهد شد که امید داریم این امر بتواند ما را در جهت نهادینه نمودن سنت نیک قرض الحسنه در سطح جامعه یاری نماید.

خطیبی در ادامه با اشاره به عقب ماندگی­ های احتمالی درخدمات بانک تاکید کرد : با همت و  برنامه­ ریزی­ های منسجم می بایستی عقب ماندگی­ های موجود  در زمینه­ های مختلف را  به حداقل برسانیم  و ان شاءا... در آینده یی نه چندان دور شاهد شکوفایی هر چه بیشتر بانک قوامین در تمام زمینه ها باشیم .

برپایه همین گزارش؛ در این نشست­ ها عملکرد مدیریت شعب استان ها به طور جداگانه  مورد ارزیابی قرار گرفت و درخصوص نقاط ضعف و قوت خدمات و عملکرد مدیریت استان­ها بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: