کد خبر: ۴۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 18 August 2015
دشواری ها و مشکلات زندگی روزمره در نهایت هر انسانی را پیر خواهند کرد، جالب این که گویی این مسائل به دنیای حیوانات هم راه یافته است. در واقع پیری از مکانیسم های طبیعی هر بدنی است که مشاهده آن به ویژه در حیوانات بسیار جالب خواهد بود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ دشواری ها و مشکلات زندگی روزمره در نهایت هر انسانی را پیر خواهند کرد، جالب این که گویی این مسائل به دنیای حیوانات هم راه یافته است. در واقع پیری از مکانیسم های طبیعی هر بدنی است که مشاهده آن به ویژه در حیوانات بسیار جالب خواهد بود. این مطلب زمانی جالب تر خواهد بود که عکس های جوانی و پیری حیوانات با هم مقایسه شوند. از همین رو عکاسی خوش ذوق به نام آماندا جونز که 20 سال است به عکاسی از سگ ها پرداخته است به این مقایسه جالب پرداخته است.

آماندا برای انجام این طرح وقت بسیاری را هزینه کرده و با کنار هم قرار دادن عکس های سگ های منتخب و سپس عکس برداری مجدد از آن ها پس از گذشت سالیان مجموعه ای ارزشمند و به راستی هنری را گردآوری نموده است. جمع آوری این مجموعه در عین فراهم آوردن عکس های زبیا، حتی صاحبان این سگ های را که متوجه گذر عمر سگ های خود نبوده اند را شگفت زده کرده است.

بعضی از این سگ ها اصلا پیر نشده اند و به قول معروف تکان نخورده اند در حالی که بعضی دیگر نشانه های پیری را در چشمان، مو های خاکستری و بدن های تحلیل رفته به نمایش گذاشته اند. اما با وجود بالا رفتن سن سال این سگ ها، به بیان صاحبانشان هنوز هم دوستان خوبی برای آن ها باقی خواهند ماند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: