کد خبر: ۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از فعال سازی بانک های خارجی به عنوان مهمترین نیاز سرمایه گذاری در این منطقه نام برد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: فرزین حقدل با بیان این مطلب گفت: با راه اندازی بانک ها و بیمه های خارجی در قشم و انتقال تکنولوژی مدرن به این منطقه، این جزیره به تولید کننده و صادرکننده محصولات مدرن کشورمان تبدیل خواهد شد.

وی اعلام کرد: حمایت بانک های خارجی از سرمایه گذاران با کارمزد بین المللی، مهمترین عامل جهت دلگرمی سرمایه گذاران برای تولید و ایجاد اشتغال می باشد.

به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، توافق هسته ای و موضوع لغو تحریم ها باعث شده تا شماری از شرکت های مهم اروپایی آمادگی خود را برای حضور در فعالیت های اقتصادی در قشم، اعلام کنند.

وی ادامه داد: تولید محصولات کشورهای اروپایی با قیمت مناسب در منطقه آزاد قشم موجب می شود کالاهای برند با قیمت جهانی به دست مصرف کنندگان برسد.

حقدل در پایان یادآور شد: صنایع بزرگ دنیا در شرایط پسا تحریم از طریق دولت های خود با ایران برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی کشورمان وارد مذاکره شده اند و منطقه آزاد قشم به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال - جنوب و دسترسی به آبهای بین المللی مورد توجه ویژه سرمایه گذاران خارجی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: