کد خبر: ۴۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از آغاز به کار پایگاه بهداشت درمانی در محله چاه تنگو واقع در بافت قدیم شهر قشم همزمان با هفته دولت خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: راه اندازی مراکز بهداشتی در قشم همزمان با هفته دولت به گزارش فرینا، منصور سالاری ضمن اعلام آمادگی کامل پایگاه محله چاه تنگو به منظور بهره برداری افزود: شبکه بهداشت در تلاش است تا پایگاه دیگری نیز در شهرک سام و زال در هفته دولت افتتاح کند.

وی با تأکید بر ارائه خدمات رایگان در این مراکز، اضافه کرد: هدف تأسیس پایگاه‌های درمانی ارتقای ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه و ایجاد عدالت درمانی در بین شهروندان است.
سالاری ادامه داد: ارائه مراقبت از زنان باردار، واکسیناسیون کودکان، خدمات بهداشت روان، بهداشت محیط و تغذیه، دندانپزشکی و بررسی راه کارهای جلوگیری از انتشار بیماری‌های ویروسی در این مراکز انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از راه اندازی سامانه تلفنی رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردم به منظور ارتقای خدمات درمانی خبر داد و افزود: سامانه ۱۶۹۰ موجب می‌شود تا شهروندان هرنوع انتقاد و پیشنهادی را به راحتی به اطلاع مسئولان شبکه بهداشت برسانند.
وی با بیان راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی برای دریافت نوبت در بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، اضافه کرد: این سامانه مراجعه از راه‌های دور برای دریافت نوبت در بیمارستان را کاهش داده و در زمان و هزینه مردم صرفه جویی می‌کند.

سالاری ادامه داد: همچنین برای صرفه جویی در زمان و هزینه بیماران روستایی، سهمیه ویژه نوبت دهی بیماران اورژانسی روستایی برای آنان در نظر گرفته شده است.
به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم این اقدامات در راستای طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید انجام شده و امید می‌رود با اولویت بندی ضرورت‌های درمانی و بهداشتی در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبتی در حوزه درمان شهرستان قشم باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: