کد خبر: ۴۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 07 August 2015
بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، یک مدرسه در یاسوج افتتاح و ساخت دو کتابخانه در گچساران را آغاز کرد.
طی مراسمی که با حضور تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت، زارعی نماینده مردم یاسوج، مسئولان استانداری، فرمانداران، مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد، مدرسه آریوبرزن که با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد، در یاسوج روستای شترخواب ساخته‌‌شده‌است، افتتاح شد.

این مدرسه دارای 5 کلاس و در مساحت 300 مترمربع در این منطقه محروم ساخته و جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان افتتاح شد. همچنین بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر، اقدام به احداث دو باب کتابخانه در گچساران، هر یک با 125 مترمربع زیربنا و 100 مترمربع محوطه‌سازی کرد.

پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، به ساخت مدرسه و کتابخانه‌های عمومی و همچنین خانه‌های بهداشت اقدام کرده‌بود.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقداماتی از قبیل حمایت از موسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که ادامه تحصیل دهند، توجه ویِژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلفی مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و ...، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و ... را در کارنامه خود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: