
در ادامه معرفي خدمات نوين توسط نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران به مشتريان، ارايه خدمت "بانکآشنا" بانک اقتصادنوين آغاز شد.
خدمت "بانکآشنا" با هدف جلب رضايت مشتريان ارايه گرديده است. با بهرهمندي از اين خدمت مشتريان ميتوانند از طريق ارتباط مستقيم تلفني با کارشناسان، در تمام ساعات شبانه روز از خدمات بانکي استفاده کنند. اين محصول غيرحضوري بانک اقتصادنوين بدون نياز به ابزارهاي خاص مانند اينترنت و نرمافزارهاي موبايلي، تنها از طريق تماس تلفني ارايه ميشود.
خدمت "بانکآشنا" بانک اقتصادنوين در دو بخش "اطلاعرساني" و "مالي" به مشتريان ارايه ميشود که در بخش اطلاعرساني مشتريان ميتوانند از موجودي سپرده وضعيت کارت، گردش روزانه و ماهانه سپرده، مانده اقساط تسهيلات، شماره کارت و سپرده متصل به آن، شماره شبا و چکهاي واگذار شده و صادر شده خود اطلاع يابند.
در بخش خدمات مالي نيز خدمات متنوعي از جمله مسدود کردن کارت، انتقال وجه کارت شتابي، انتقال وجه سپردهاي ساتنا و پايا، پرداخت قبوض از طريق سپرده و يا کارت، خريد شارژ سيم کارتهاي اعتباري، پرداخت اقساط تسهيلات، پرداخت بدهي کارتهاي اعتباري و تغيير رمز ورود و رمز دوم به مشتريان ارايه ميشود.
براي راهاندازي اين خدمت کافي است مشتريان تنها يکبار به يکي از شعب بانک اقتصادنوين مراجعه و فرمهاي لازم را تکميل نمايند، سپس از طريق تماس با شماره 84292-021 و انتخاب "بانکآشنا"، کارشناسان بانک تمامي خدمات فوق را به صورت تلفني ارايه خواهند نمود.