کد خبر: ۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - 27 July 2015
مدت ۱۰ ماه است از امید و آرزوهایی که مردم با وجود تمام مشکلات در صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا سپرده‌گذاری کردند می‌گذرد؛ اما تاکنون گره‌ای از مشکلات آنان باز نشده‌ است.
مدت ۱۰ ماه است از امید و آرزوهایی که مردم با وجود تمام مشکلات در صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا سپرده‌گذاری کردند می‌گذرد؛ اما تاکنون گره‌ای از مشکلات آنان باز نشده‌ است.

 مدت 10 ماه است که از امید و آرزوهای مردمی که با وجود تمامی مشکلات در صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا سپرده‌گذاری کردند می‌گذرد؛ اما تاکنون گره‌ای از مشکلات آنان باز نشده است البته مشخص شده که این صندوق از مدت‌ها قبل با مشکل روبرو بوده ولی به مردم اطلاع‌رسانی نشده تا همچنان سپرده‌گذاری کنند.

از دلایلی که مردم در این صندوق سپرده‌گذاری کردند ارائه تسهیلات با نرخ چهار درصد و همچنین مدیر این مؤسسه بوده که بازنشسته سیستم بانکی است.

بهمن‌ماه سال گذشته خبری مبنی بر ادغام صندوق مهر اعتماد آریا با بانک رسالت منتشر شد و مردم فکر کردند مشکلات آنان حل شده است، ولی هنوز این موضوع عملیاتی نشده قرار بود مدیر صندوق وثیقه‌ای ارائه دهد که نتوانست و طی پیگیری‌های به‌ عمل آمده در تیرماه امسال اعلام شد تمامی مشکلات این صندوق حل شده و سپرده‌گذاران می‌توانند 70 درصد سپرده‌های خود را برداشت کنند.

پس از مراجعات مکرر مردم به صندوق اعتماد مهر آریا به مردم گفته شد که پس از ماه مبارک رمضان می‌توانند سپرده‌های خود را برداشت کنند؛ در حالی‌ که هنوز تابلوی سر درب این صندوق تغییری نکرده و هیچ‌کدام از این قول‌ها عملیاتی نشده‌ است.

براساس پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد هنوز کارهای ادغام به صورت کامل انجام نشده است و در راستای ادغام صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا با بانک رسالت وثیقه آماده شده اما از آنجا که نام این صندوق از قبل صندوق 72 تن بوده و اقدامات تغییر نام این صندوق به اعتماد مهر آریا به صورت کامل صورت نگرفته کارهای استعلام انجام نشده است.

در حال حاضر در راستای ادغام این صندوق متنی مورد توافق قرار گرفته است که در صورت ارائه متن و همکاری مسئولان گره از مشکلات مردم باز می‌شود.

امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات مردمی که تمام اندوخته زندگی خود را در این صندوق قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کردند، حل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: