کد خبر: ۴۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - 27 July 2015
در اين باشگاه شرايطي ايجاد شده تا با عضويت 20 ميليوني مشتريان بانك و دارندگان تك كارت در اين باشگاه از تخفيف ده‌ها فروشگاه بزرگ و توليدكنندگان محصولات با كيفيت و ارائه‌دهندگان خدمات بهره‌مند شوند.
اولین باجه ستاره بانک سرمایه با حضور مدیرعامل، نايب‌رئيس هيات‌مديره و جمعي از مديران ارشد بانک سرمایه در شعبه ظفر- نفت افتتاح شد. بيرانوند با اشاره به تلاش بانك در ارائه خدمات مطلوب به مشتريان گفت: ما مصمم هستيم تا خدمات الكترونيكي نوين بانك را هرچه بيشتر گسترش داده و شعب خود را از حالت سنتي خارج كرده و به كيفيت خدمات نوين بانكي بيفزاييم و باجه ستاره سرمايه تنها گام نخست اين حركت محسوب مي‌شود. وی ادامه داد: امیدواریم 500 واحد از این کیوسک‌ها را با نام ستاره سرمایه در سطح کشور راه‌اندازی کنیم. 

وي با تاکید بر اینکه در راستاي توسعه خدمات الكترونيك بانك سرمايه، اولين دستگاه خودكار صراف اين بانك هم در فرودگاه كيش مورد بهره‌برداري قرار گرفت، اظهار کرد: اين دستگاه به‌صورت خودكار ارز را دريافت كرده و توريست كارت صادر مي‌كند و در هتل‌ها و فرودگاه‌های بین‌المللی نصب خواهد شد. بيرانوند با اشاره به راه‌اندازي باشگاه مشتريان سرمايه ايرانيان اظهار کرد: در اين باشگاه شرايطي ايجاد شده تا با عضويت 20 ميليوني مشتريان بانك و دارندگان تك كارت در اين باشگاه از تخفيف ده‌ها فروشگاه بزرگ و توليدكنندگان محصولات با كيفيت و ارائه‌دهندگان خدمات بهره‌مند شوند. 

مديرعامل بانك سرمايه گفت: به مشتريان عزيز بانك وعده مي‌دهم كه منتظر محصولات جديد تمام الكترونيك بانك سرمايه باشند و ما همچنان مصمم هستيم تا با كمك همكاران خلاق و پر تلاش خود دانش روز را تبديل به محصولات جديد كرده و در اختيار مشتريان وفادار خود قرار دهيم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: