کد خبر: ۴۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - 27 July 2015
آلفا رومئو از جمله شرکت های خودرو سازی متولد ایتالیا است که تاسیس آن به سال 1910 باز می گردد. این کمپانی ابتدا با نام آلفا به دست الکساندر داراک احداث شد اما پس از آن که در سال 1915 تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، نام آن به آلفا رومئو تغییر یافت.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ آلفا رومئو از جمله شرکت های خودرو سازی متولد ایتالیا است که تاسیس آن به سال 1910 باز می گردد. این کمپانی ابتدا با نام آلفا به دست الکساندر داراک احداث شد اما پس از آن که در سال 1915 تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، نام آن به آلفا رومئو تغییر یافت. این کمپانی هم اکنون به خاطر تولید خودرو های اسپورت و لوکس خود شهرت یافته است و از سال 2007 تحت مالکیت کمپانی فیات در آمده و از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می شود. اکنون به معرفی محصول امسال کمپانی آلفا رومئو با عنوان آلفا رومئو 4 سی می پردازیم.

آلفا رومئو 4 سی یک خودرو ی اسپرت دو سرنشین است که شرایط را برای بازگشت این برند به بازار خودرو آمریکا پس از دو دهه غیبت فراهم آورده است. آن چه که این خودرو ی زبیا را مورد توجه قرار خواهد داد، طراحی آیرودینامیک فوق العاده بدنه ی آن است. در مهندسی این آلفا به کاهش وزن خودرو توجه ویژه ای شده است و استفاده از مخلوط آلومینیوم، فولاد، فیبر کربن و فایبر گلاس سبب شده تا وزن زیادی از خودرو کاسته شود.

از حیث موتور این خودرو مجهز به توربوشارژر و موتوری 4 سیلندری است که توان تولید 237 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور را دارد. همچنین سرعت آلفا رومئو 4 سی در مدت 4.5 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت خواهد رسید و پس از آن به حداکثر سرعت خود یعنی 155 مایل در ساعت می رسد. از نکات دیگر قدرت انتخاب متد های مختلف راندن با این خودرو است مانند دینامیک، طبیعی و مسابقه، هر کدام از این تنظیمات پاسخ های خودرو را به طور اتوماتیک با نوع انتخاب شده هماهنگ می کنند.

در داخل خودرو، استفاده از فیبر کربن در کنسول مرکزی و همینطور پایین در ها حس راندن با یک خودرو ی خوش ساخت سبک 143 پوندی را به راننده القا می کند. صندلی های اسپرت، چراغ های پشتی ال ای دی، پدال های آلومینیومی و آینه های الکتریکی از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

4 سی در همان میدانی در حال رقابت است که پورشه کایمن حضور پر رنگ دارد اما از آن جایی که تولید این آلفا بسیار محدود تر است، نسبت به کایمن محصولی منحصر به فرد تر به حساب می آید. همچنین با پرداخت همین میزان هزینه می توان انتخاب های دیگری نظیر آئودی تی تی اس را نیز مد نظر داشت. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: