کد خبر: ۴۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - 25 July 2015
عضو کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری اتاق بازرگانی ایران، آبادان را قطب اقتصادی و گردشگری کشور دانست و گفت: باید از ظرفیت ها و جاذبه های رودخانه های این شهر برای جذب گردشگر استفاده بهینه شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: سعید پورکائد افزود: بزودی کمیته ای در خصوص شناسایی جاذبه ها و استعدادهای گردشگری آبادان از سوی کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری اتاق بازرگانی ایران تشکیل می شود تا در راستای توسعه این صنعت در این منطقه گام موثرتری برداشته شود.

وی از سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان اهرمی تاثیر گذار در توسعه و جهت بخشی به گرشگری در آبادان یاد کرد و اظهار داشت:نقش این سازمان با توجه به فعالیتی آن می تواند در توسعه گردشگری در ابعاد مختلف تاثیر گذار باشد.

پورکائد ادامه داد:اتاق بازرگانی آبادان می تواند نقش موثری در حوزه های فن آوری و تحقیقات صنعت گردشگری ایفا کند و برای فراهم نمودن این مهم به همکاری منطقه آزاد اروند با این اتاق نیاز است.

وی افزود: صنعت گردشگری پیشرفته در دنیای کنونی در اقتصاد کشورها نقشی سازنده دارد و با توجه به استعدادهایی که آبادان در اقتصاد کشور دارد می توان روی این صنعت سرمایه گذاری کند.
عضو کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری اتاق بازرگانی ایران با اشاره به وجود دو رودخانه پر آب اروند و بهمنشیر در کنار آبادان اظهار داشت:باید از جاذبه های رودخانه ای آبادان در راستای جذب گردشگر استفاده بهینه برد.

وی خواستار تشکیل کارگروهی از مسئولین و کارشناسان استانی و محلی برای بررسی جاذبه های گردشگری آبادان شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: