کد خبر: ۴۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۴ - 20 July 2015
جلسه ارزیابی عملکرد و بهبود شاخص‌های مدیریت شعب استان البرز با حضور دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، مدیران امور، برخی رؤسای ادارات ستادی و مدیر و رؤسای شعب و کارشناسان مدیریت شعب استان البرز، بیست و سوم تیرماه سال‌جاری در سالن کنفرانس ساختمان مطهری برگزار شد.

دکتر صباغی در ابتدای این جلسه ضمن بررسی وضعیت عملکرد استان و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه، خواستار توجه جدی به بهبود شاخص‌های بانکی از جمله تحقق هدف سپرده‌ای و جذب هرچه بیشتر منابع شد.

محمود شیردل سرپرست امور شعب و توسعه بازار نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و ارزیابی مدیریت شعب استان البرز در بخش‌های بهره‌وری، منابع، مصارف، شعب و دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی، بانکداری الکترونیک منتهی به پایان سال 93 و سال‌جاری از عملکرد مثبت این استان تقدیر کرد و گفت: استان البرز از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده نمائیم.

وی هدف از برگزاری این نوع جلسات را علاوه بر گزارش عملکرد مدیریت‌های شعب، شناسائی نقاط قوت و ضعف، بررسی مسائل و مشکلات، ارائه برنامه‌های رؤسای شعب و چگونگی موفقیت آنها و ارائه راهکارها و پیشنهادها عنوان کرد.

همچنین مسعود کمال‌آبادی مدیر شعب پست‌بانک استان البرز درجلسه مذکور به تشریح عملکرد شعب و دفاتر استان و بیان مسائل و مشکلات و پیشنهادهای مربوطه پرداخت و خواستار توجه جدی به آنها شد.

گفتنی است: برخی از رؤسای شعب و مسئولان دفاتر استان البرز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد و بیان مسائل، پیشنهادهای خود را جهت رفع مشکلات مربوطه مطرح کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: