کد خبر: ۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۴ - 22 July 2015
کادیلاک یک کمپانی ساخت خودرو های لوکس است که مالک آن کمپانی جنرال موتورز بوده و عمده فروش آن در ایالات متحده و کانادا است.این شرکت خودرو سازی نخستین بار در سال 1902 به دست هنری ام. لیلند اسلحه ساز بنیان گذاری شد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ کادیلاک یک کمپانی ساخت خودرو های لوکس است که مالک آن کمپانی جنرال موتورز بوده و عمده فروش آن در ایالات متحده و کانادا است. دفتر مرکزی این شرکت در دیترویت میشیگان قرار دارد. این شرکت خودرو سازی نخستین بار در سال 1902 به دست هنری ام. لیلند اسلحه ساز بنیان گذاری شد. اکنون به معرفی محصول امسال این کمپانی می پردازیم، کادیلاک ای ال آر.

این کادیلاک یک کوپه هیبرید است که قطعا مورد توجه خریداران علاقه مند به اتوموبیل های لوکس و خوش استایل قرار خواهد گرفت. اگر چه این خودوری لوکس در طراحی و قدرت مشابه شورولت ولت است اما اختلاف آن در طراحی داخلی خیره کننده اش آشکار می شود.

ای ال آر در واقع موفق به ایجاد تحولی مهم با تکیه بر علم و هنر در خودرو های این شرکت شده است. مشابه ولت موتور این خودرو مجهز به ست باطری تی شکل 16.5 کیلو وات در ساعت است که به همراه دو موتور الکتریکی چرخ های جلو را هدایت می کند، در کنار این سیستم یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندری گازوئیلی قرار داده شده است که به عنوان یک ژنراتور برای تامین برق عمل می کند. این موتور هیبریدی توانایی تولید 207 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور را دارد که به معنای رسیدن سرعت این خودرو به 60 مایل در ساعت در مدت 8 ثانیه است. ای ال آر با استفاده از موتور الکتریکی خود توان طی 37 مایل مسافت را خواهد داشت.

در داخل این کادیلاک لوکس چیزی که اول از همه جلب توجه می کند چرم های مرغوب صندلی ها است. از دیگر مواردی که به چشم می خورد استفاده از خطوط فیبر کربن و دو صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است که یکی جای ابزار های آنالوگ قدیمی را پر کرده و دیگری مخصوص نمایش اطلاعات مربوط به خودرو است. تمامی چراغ های بیرون خودرو نیز ال ای دی هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: