کد خبر: ۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۴ - 14 July 2015
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بر نقش تاثیرگذار تبلیغات برای افزایش میزان مسافرت ها به این جزیره تاکید کرد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: حمیدرضا مومنی در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با بیان این مطلب گفت: کمیته اطلاع رسانی با تبلیغات گسترده و تاثیر گذار خود می تواند به افزایش سفر مسافران به جزیره قشم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از اوایل بهمن ماه باید از طریق کمیته اطلاع رسانی، رسانه های دیداری و نوشتاری کار گسترده تبلیغاتی خود را آغاز کند، اعلام کرد: مجتمع ها و بازارهای  تجاری شهرهای قشم و درگهان نیز بهتر است برای موفقیت هر چه بیشتر خود در امور تبلیغاتی این ستاد مشارکت کنند.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با تبلیغات مناسب در مبادی ورودی از جمله فرودگاه بین المللی و اسکله های قشم می توانیم مسافران را برای استفاده بهتر از سفر به قشم هدایت کنیم.

وی  در ادامه بر اهمیت انجام تبلیغات ظرفیت های مهم گردشگری جزایر هرمز و هنگام نیز تاکید کرد و از رئیس کمیته اطلاع رسانی خواست ظرفیت های بی نظیر گردشگری جزایر قشم، هنگام و هرمز را بر روی تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در مسیر جاده ها به مسافران معرفی کنند.

مومنی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم کمیته های ستاد سفرهای قشم باید فراهم کردن شرایط برای افزایش ماندگاری مسافران جزیره قشم به ویژه در سایت های ژئوپارک باشد.

وی همچنین به اهمیت ایجاد چندین پلاژ ویژه بانوان در نقاط مختلف جزیره قشم به خصوص در محدوده جزایر ناز با رعایت اصول ایمنی و با هدف استفاده هرچه بهتر بانوان برای ورود به دریا تاکید کرد.

آماده سازی پیست 500 هکتاری مسابقات فرمول یک، آفرود و سفاری هم از دیگر موضوعاتی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به آن اشاره کرد و گفت: با ایجاد این پیست در کنار دریا می توانیم به عنوان یک فرصت کم نظیر برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی استفاده کنیم.
وی خواستار تسریع در راه اندازی پیست شترسواری در محدوده روستای گورزین قشم شد و گفت: با دعوت از شترسوران سراسر کشور و حتی خارج از کشور می توانیم مسابقات شترسواری را با حضور علاقمندان به این ورزش در شش ماهه دوم سال برگزار کنیم.

مومنی بر پیگیری جدی رئیسان کمیته های مختلف برای آماده سازی 10 کمپ ویژه مسافرت های قشم با امکانات کامل شامل نماز خانه، پارک بازی کودکان و نوجوانان، رستوران، کافی شاپ، سوپر مارکت، فضای ورزش های آبی، کتابخانه، سرویس های بهداشتی و حمام و ... تا قبل از آغاز تعطیلات پایان سال تاکید کرد.

رئیسان کمیته های 13 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز برنامه های خود را برای آماده سازی پذیرش مسافران در این نشست اعلام کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: