کد خبر: ۴۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۴ - 14 July 2015
کمپانی ایسوس یکی از بزرگترین تولید کننده های رایانه، موبایل و محصولات جانبی آن است که دفتر مرکزی آن در تایپه پایتخت تایوان واقع شده است. این شرکت چند سالی است که در زمینه تولید گوشی حضوری پر رنگ یافته است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ کمپانی ایسوس یکی از بزرگترین تولید کننده های رایانه، موبایل و محصولات جانبی آن است که دفتر مرکزی آن در تایپه پایتخت تایوان واقع شده است. این شرکت چند سالی است که در زمینه تولید گوشی حضوری پر رنگ یافته است. امروز گوشی را معرفی می کنیم تحت عنوان ایسوس زن فون سلفی زد دی 551 کا ال.

در راستای معرفی این گوشی همراه به معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت. زن فون در ژوئن 2015 به مرحله ی تولید و فروش رسید. این گوشی هوشمند ابعادی برابر 156.5 در 77.2 در 10.8 میلی متر و وزنی معادل 170 گرم دارد. از نظر سیم کارت این گوشی یک گوشی دو سیم کارته با سایز میکرو بوده و از صفحه نمایش مجهز به پنل آی پی اس برخوردار است. رزولوشن آن برابر 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پی پی آی است. محافظ صفحه نمایش این گوشی نیز کورنینگ گوریلا گلس 4 است.

از سیستم عامل لالی پاپ استفاده شده است و به پردازنده ی اسنپ دراگون 615 از شرکت کوال کوم مجهز گشته است. حافظه داخلی ایسوس زن فون سلفی در دو نوع 16 و 32 گیگ و رم آن در دو نوع 2 و 3 گیگ عرضه می شود. افزایش حافظه تا 64 گیگ نیز ساپورت می شود. از نظر دوربین، دوربین پشت 13 مگا پیکسل بوده و دوربین جلو نیز با کیفیت 13 مگا پیکسلی برای یک عکس برداری سلفی بسیار مناسب خواهد بود. از لحاظ باتری زن فون سلفی مجهز به باتری لیتیم پلیمر 3000 میلی آمپر در ساعت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: