کد خبر: ۴۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۴ - 12 July 2015
بسیاری از مردم از یکنواختی همیشگی حیاط و باغچه ی خود شکایت دارند. گل ها مانند همیشه خود کاشته و پرورش داده می شوند اما اثری از خلاقیت در آن ها دیده نمی شود. از این رو جا دارد به سراغ هنرمندی برویم که با ذوق و خلاقیت خود به این یکنواختی همیشگی پایان داده است و زیبایی گل ها را هر چه تمام تر مهمان چشم های هنر دوستان نموده است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ بسیاری از مردم از یکنواختی همیشگی حیاط و باغچه ی خود شکایت دارند. گل ها مانند همیشه خود کاشته و پرورش داده می شوند اما اثری از خلاقیت در آن ها دیده نمی شود. از این رو جا دارد به سراغ هنرمندی برویم که با ذوق و خلاقیت خود به این یکنواختی همیشگی پایان داده است و زیبایی گل ها را هر چه تمام تر مهمان چشم های هنر دوستان نموده است. این هنرمند به جای کاشتن گل ها به شکل معمول، کار خود را با کمی چاشنی خلاقیت انجام داده. در واقع کاری می کند تا به نظر برسد گل ها مانند رنگ از درون محفظه ی خود به بیرون ریخته اند.

این طراحی خلاقانه برای باغچه ی شما بسیار جالب خواهد بود درست مانند آن است که رنگ های مایع از تیوب خود به بیرون ریخته شده باشند. برای اجرای این طرح های به یاد ماندنی نیازی به پیروی از هیچ قانون و روش خاصی نیست تنها باید توجه داشته باشید که نصف گلدان و یا هر محفظه ی دیگری که انتخاب کرده اید، زیر زمین خاک کنید و ما بقی آن بیرون از خاک باشد. این طرح در کنار ایجاد فضایی زیبا برای باغچه ی شما می تواند به باز گرداندن ظرف های بدون مصرف به چرخه ی زندگی کمک کند. بقیه ی کار بسیار آسان است، گل های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و آن ها را به سلیقه ی خود بکارید و بوم نقاشی شخصی خود را خلق کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: