کد خبر: ۴۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۴ - 07 July 2015
مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استان های گفت: سازمان تأمین اجتماعی از طریق یک هزار و233 واحد عملیاتی بیمه ای و درمانی در خدمت بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.
دکتر رضا امینی با بیان مطلب فوق افزود: این سازمان از طریق 533 شعبه اصلی، 235 شعبه اقماری، 165 کارگزاری و بیش از 300 مرکز درمانی ملکی به بیمه شدگان خدمات ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: شعب اقماری تأمین اجتماعی در سطح کشور به صورت سیار نیز در شهرهایی که به لحاظ جمعیتی شرایط ایجاد شعبه اصلی را ندارند، خدمت رسانی می کنند.

دکتر امینی با اشاره به گسترش بسترهای تأمین اجتماعی الکترونیک در سراسر کشور خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام گرفته شده در حوزه خدمات غیر حضوری، این سازمان در همه نقاط کشور آماده خدمت دهی به ذینفعان است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در 4 جزیره از جزایر ایرانی خلیج فارس دارای شعبه اصلی است، اظهار داشت: در دیگر جزایر که کارگاه و بیمه شده مشمول تأمین اجتماعی وجود دارد، بیمه شدگان می توانند با مراجعه به شعب اقماری سیار، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی با بیان گستره واحدهای این سازمان در تمامی نقاط کشور گفت: 34 شعبه و 13 مرکز درمانی ملکی فعال در خدمت  بیمه شدگان ساکن در مناطق مرزی کشور است.

دکتر امینی با اشاره به اهمیت نظارت بر حسن انجام فعالیت های واحدهای سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: در سال گذشته و سه ماه سال جاری 23 استان کشور توسط دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان و 33 استان توسط حوزه امور استان ها مورد بازدید قرار گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: