کد خبر: ۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۴ - 06 July 2015
همان طور که گفتیم نقاشی با استفاده از ابزار های عجیب و غریب و غیر معمول بسیار متداول شده است یکی از عجیب ترین این ابزار ها نقاشی با استفاده از قهوه است از نقاشی های کلاسیک گرفته تا طرح های کارتونی بامزه همه و همه با بهره گیری از این دانه طرح هایی بسیار زیبا خلق شده است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ این بار هم سری به دنیای هنر و خلاقیت و به طور ویژه به حوزه نقاشی می زنیم. همان طور که گفتیم نقاشی با استفاده از ابزار های عجیب و غریب و غیر معمول بسیار متداول شده است یکی از عجیب ترین این ابزار ها نقاشی با استفاده از قهوه است از نقاشی های کلاسیک گرفته تا طرح های کارتونی بامزه  همه و همه با بهره گیری از این دانه طرح هایی بسیار زیبا خلق شده است.

استفان هنرمندی است که اولین جرقه برای کشیدن چنین نقاشی هایی با ریختن فنجانی قهوه به دست وی ایجاد شد. چیزی که از دل قطرات سیاه قهوه ی ریخته شده ایجاد شد هیولا هایی کارتونی بودند. استفان می گوید وقتی اولین نقاشی را کشیدم  علاقه مند شدم تا هر روز بیش تر و بیشتر این کار را انجام دهم پس هر دفعه قاشقی قهوه روی کاغذ می ریختم و طراحی می کردم. بعد از طراحی 480 هیولای قهوه ای تصمیم گرفتم تا از کاغذ و قهوه ی مرغوب تری استفاده کنم. در ضمن از جمله های کوتاهی نیز در غالب داستان برای معرفی این هیولا های کارتونی استفاده کردم. وی اشاره می کند بهترین قسمت این کار این است که می توانم مردم را شاد کنم. او می گوید این کار سبب می شود تا هیچ وقت پیر نشود و همیشه خنده بر لبانش باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: