کد خبر: ۴۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۴ - 04 July 2015
وی با ارائه گزارشی از تاریخچه پست‌بانک ایران و توسعه فناوری آن و تأکید بر ارائه ابزارهای الکترونیکی در حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: بایستی دو سوم مجموع دفاتر ICT در کشور بهینه و کیفی‌سازی شوند.
مهمترین استراتژی پست‌بانک ایران برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان و گسترش خدمات بانکی درسطح کشور، توسعه ICT و فناوری اطلاعات است.

 علی نعمتی عضو هیأت مدیره در مراسم معارفه فرهاد بهمنی به سمت سرپرست امور فناوری اطلاعات این بانک با تبریک میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) و بیان مطلب فوق گفت: فرهنگ کاری حاکم در حوزه IT به صورت تیمی است و همه تلاش می‌کنیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی با ارائه گزارشی از تاریخچه پست‌بانک ایران و توسعه فناوری آن و تأکید بر ارائه ابزارهای الکترونیکی در حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: بایستی دو سوم مجموع دفاتر ICT در کشور بهینه و کیفی‌سازی شوند.

عضو هیأت مدیره با تأکید بر توجه بیشتر در حوزه فناوری اطلاعات اظهارداشت: باید ابزارهای الکترونیکی متناسب با اهداف توسعه‌ای بوده و از مدرن‌ترین و به روزترین ابزارها جهت پیشرفت و توسعه بانک استفاده نمود چراکه ظرفیت نیروی انسانی این بانک سرآمد است و همه در ابعاد بسیار بزرگی مشغول خدمت به هموطنان هستند.

نعمتی در پایان با تقدیر از همه کارکنان و رؤسای حوزه IT و تبریک به بهمنی ابراز امیدواری کرد که در شش‌ماهه اول سال جاری در این حوزه برنامه‌های عملیاتی بانک محقق شده و از لحاظ آموزشی و دانشی نیز با توجه به تغییرات IT در حوزه جهانی بتوانیم برنامه‌های‌ آموزشی خوبی برای کارکنان ارائه کنیم.

فرهاد بهمنی نیز در این جلسه با تقدیر اعتماد اعضای هیأت مدیره، گزارشی از برنامه‌های آینده این حوزه ارائه کرد و گفت: کارکنان پست‌بانک ایران بسیار قوی و توانمند هستند و همه باید با همدلی و تلاش و کوشش، عزم خود را برای پیشرفت بانک جزم کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه، رؤسای ادارات زیرمجموعه و معاونان حوزه فناوری اطلاعات ضمن تبریک به بهمنی، دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه و بر همگرائی، همدلی و تعامل در مجموعه بویژه این حوزه جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف بانک تأکید کردند.
گفتنی است: درپایان این مراسم حکم فرهاد بهمنی به‌عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات پست‌بانک ایران به وی اعطاء شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: