کد خبر: ۴۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۴ - 05 July 2015
اکنون از جذاب ترین قسمت شلبی یعنی موتور آن شروع می کنیم. این موتور 8 سیلندری با توان تولید 540 اسب بخار قدرت بسیار توان مند است. در برخی نمونه های تولید محدود جی تی 500، قدرت موتور از 850 اسب بخار تا بالای 1000 اسب توسعه داده شده است.
بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛  نام شلبی برای محصولات فورد و بطور خاص ماستنگ برابر با اعتبار، افتخار و تاریخی غیرقابل تکرار است. آنچه که نام کرول شلبی مرد افسانه ای دنیای سرعت آمریکا را جاودانه ساخته، نگاه خاص و سلیقه ویژه وی در رابطه با دنیای ماشین است. در این میان کمپانی فورد نیز این افتخار را برای خود ابدی ساخته تا نام شلبی را روی ماستنگ های ویژه خود قرار دهد و همین عنوان از یک سو انتظار مخاطب را از محصول افزایش داده و از سوی دیگر برابر با سودآوری برای فورد است. زمانی که شما در رابطه با یک ماستنگ استاندارد صحبت کنید بی شک حس و حال همین عمل در رابطه با ماستنگ شلبی را نخواهید داشت. زیرا شلبی ها نهایت توانایی کمپانی فورد و بطور ویژه لاین ماستنگ را به نمایش می گذارند. امروز نیز با یک شاهزاده از خانواده ماستنگ ها سرو کار خواهیم داشت. یک ماستنگ شلبی جی تی 500 با همان رنگ آبی کلاسیک که برای سال ها روی ماستنگ های مختلف دیده ایم.
اکنون از جذاب ترین قسمت شلبی یعنی موتور آن شروع می کنیم. این موتور 8 سیلندری با توان تولید 540 اسب بخار قدرت بسیار توان مند است. در برخی نمونه های تولید محدود جی تی 500، قدرت موتور از 850 اسب بخار تا بالای 1000 اسب توسعه داده شده است. نسل بعدی جی تی 500 موتوری به مراتب سبک تر از نمونه 8 سیلندری پیشین خود خواهد داشت و این را مرهون استفاده از فیبر کربن در اجزای این موتور 6 سیلندری خواهد بود. این موتور در عین سبکی بسیار سریع تر و به علاوه از نظر مصرف سوخت مقرون به صرفه تر نیز است.
در طراحی داخل اتاق نیز می توان اشاره مهمی به سادگی و خشن بودن همیشگی ماستنگ داشت، اتاق این محصول قدرتمند در عین سادگی توانسته طرفداران خود را به دست بیاورد که البته کم نیستند افرادی که از همین سادگی در طراحی ماستنگ لذت می برند. لوگوی این شرکت نیز در مرکز فرمان خودرو به زیبایی جلوه می کند. کنسل جلو همانند سایر مدل ها به چشم می خورد و تغییر محسوسی نداشته است در مرکز این کنسول هم صفحه نمایش لمسی شلبی با قابلیت نمایش اطلاعات خودرو قرار داده شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: