کد خبر: ۴۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۴ - 02 July 2015
دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تبیین اهداف، سياست و برنامه‌هاي بانک با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به گفتگو و تبادل نظر نشست.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اظهارداشت: قرض الحسنه يكی از بهترين شيوه‌های حمایت مالی از کارآفرینان، جهت ایجاد کسب ‌و کارهای جدید و در نتیجه تقویت اقتصاد ملی است. 

دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تبیین اهداف، سياست و برنامه‌هاي بانک با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به گفتگو و تبادل نظر نشست.

معرفی انواع خدمات نوین بانکداری الکترونیک و طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه همچون وجوه اداره شده، اعتبار در حساب جاری و تسهیلات حمایتی  در این جلسه مطرح شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تبریک حلول ماه خیر و برکت اظهارداشت:  خدا را شاکریم که توفیق درک ماه رمضان دیگری را به ما عنایت نمود.

وی افزود: دين مبين اسلام در آموزه‌های خود نكات فراوانی درباره توزیع عادلانه درآمد جامعه، به منظور كاهش سطح فقر و فاصله طبقاتی دارد.

دولتی ادامه داد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان از کارهای خداپسندانه ای است که می توان با آن مشکل انسانی را حل و دلی را شاد کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: کلیه تسهیلات اعطایی این بانک بدون دریافت سود و تنها با اخذ 4 درصد کارمزد سالیانه پرداخت می شود.

در ادامه سلیمانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بیان داشت: رمضان ماه ازدیاد تقوا و تقویت اراده می باشد و اهتمام ورزیدن به انفاق و قرض الحسنه در این ماه عزیز بسیار سفارش شده است.

وی افزود: خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران يكی از بهترين شيوه‌های حمایت مالی از کارآفرینان، جهت ایجاد کسب ‌و کارهای جدید و در نتیجه تقویت اقتصاد ملی است.

در پایان این نشست صمیمی بررسی راهکارهای مناسب و بیان زمینه های همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به برگزاری جلسات تخصصی با حضور کارشناسان هر دو طرف منوط شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: