کد خبر: ۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۴ - 30 June 2015
استفاده از مواد دور ریختنی و به درد نخور برای خلق آثار جالب از کار هایی است که بسیار طرفدار پیدا کرده است. این ایده از طرفی بسیار به صرفه است و با استفاده مجدد از این مواد هم به چرخه ی استفاده باز می گردند و هم آثار جالبی خلق می شود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ استفاده از مواد دور ریختنی و به درد نخور برای خلق آثار جالب از کار هایی است که بسیار طرفدار پیدا کرده است. این ایده از طرفی بسیار به صرفه است و با استفاده مجدد از این مواد هم به چرخه ی استفاده باز می گردند و هم آثار جالبی خلق می شود. از طرفی دیگر این موضوع می تواند عامل مهمی در بالا بردن ذوق و غریزه افراد باشد تا با بهره بردن از حداقل امکانات حداکثر هنر نمایی را انجام دهند.

استفانی یک هنرمند بلژیکی است که طرح های جالب و زیبایی را به کمک وسایل کهنه و درهای بدون مصرف خلق می کند. او از سال 2011 به طور تمام وقت مشغول انجام این طرح های هنری است. جالب تر آن که استفانی هیچ کدام از در هایی که استفاده می کند را دوباره رنگ آمیزی نمی کند وی عقیده دارد که باید اجازه داد تا مواد اولیه خاص بمانند و احساسی بکر را به مخاطب انتقال دهند. وی ادامه می دهد، هر طرح بازیافتی داستان خود را دارد و به گونه ای ویژه خود را معرفی می سازد. حتی دیوار هایی که روی آن ها این طرح ها را پیاده می کنم نیز برایم به منزله ی انگیزه ای قوی هستند. استفانی مدرکش را در زمینه طراحی گرافیک از بلژیک دریافت نموده و اولین نمایشگاه خود را در سال 2010 برگزار کرد که بسیاری از مردم از سراسر اروپا و ایلالت متحده در آن حضور به هم رساندند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: